Maro84 Opublikowano 3 Czerwca 2014 #1 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Witam, zastanawiam się czy do pieca Viadrus U22 Basic jest możliwość zamontowania w przyszłości przystawki na olej opałowy Czy ktoś się orientuje czy piec musi być jakoś przystosowany do takiego dodatku, czy można zamontować do każdego pieca? Widziałem takie palniki na tablicy po 400-500zł. Czy jeżeli zamontuje się taką przystawkę to wydajność jest jakaś bardzo licha w odniesieniu do czegoś??? pozdrawiam
Andrzej_M_ Opublikowano 3 Czerwca 2014 #2 Opublikowano 3 Czerwca 2014 ,,,, Widziałem takie palniki na tablicy po 400-500zł. ,,,, Zapomniałeś dopisać, że te palniki są na "olej przepracowany" Nie masz obaw, że opary oleju mogą doprowadzić do niekontrolowanego bardzo-szybkiego spalania. Czyli wybuchu.
Maro84 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor #3 Opublikowano 3 Czerwca 2014 jedne na przepracowany, jedne na opałowy. Tak mi się wydaje. Nie znam się jednak na tym.
mac65 Opublikowano 3 Czerwca 2014 #4 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Są używane palniki w takiej cenie ale czy warto sie pchać nawet w opałówke skoro ceny tego paliwa powalają a i sam osprzęt nie jest tani .
gondoljerzy Opublikowano 3 Czerwca 2014 #5 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Włąśnie z powodu ceny samego paliwa można kupić w niskiej cenie palniki i całe kotły na olej. Z palnikami gazowymi już tak fajnie nie jest. Co do samej możliwości zamontowania, to nie widać przeciwwskazań. Miejsce w dolnych drzwiczkach jest płaskie, tylko wyciąć dziurę na palnik. No i zdemontować wewnętrzne drzwiczki z rusztem pionowym. Poniżej przykład z palnikiem na pellet. Jeszcze mu do środka dołożyli szamotu lub innej ceramiki dla poprawy spalania i lepszego poprowadzenia spalin wzdłuż ścianek wymiennika.
Maro84 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor #6 Opublikowano 4 Czerwca 2014 No to sprawa jasna, myslałem że olej to tani opał(to była taka szybka myśl, która rzuciłem na forum). Dzięki za opd. M
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany