VIRUS254 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 #1 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 (edytowane) GRZEJNIK ŁAZIENKOWY 1200X650-975W-ZASIL. BOCZNE Czas na wymianę grzejnika w łazience mieszkam w bloku więc CO z sieci miejskiej Jestem zielony w temacie :( Nowy grzejnik ma inne wymiary więc muszę poprowadzić dłuższe rurki do grzejnika na allegro wyczytałem o rurach PEX, ale nie wiem jakie powinny być złączki kolanka do tych rur, i czy w ogóle Rury Pex się nadają Nowy grzejnik bedzie poniżej rur które są na rysunku ok 1m Możecie podpowiedzieć co i jak zastosować ?? Bez tytułu.bmp Edytowane 26 Sierpnia 2011 przez VIRUS254 Cytuj
adamasz Opublikowano 27 Sierpnia 2011 #2 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 ....na allegro wyczytałem o rurach PEX, ale nie wiem jakie powinny być złączki kolanka do tych rur, i czy w ogóle Rury Pex się nadają ... A wyszukiwarka to pies? Pooglądaj sobie choćby to: https://forum.info-ogrzewanie.pl/topic/9807-zlaczka-stal-pe/page__view__findpost__p__83242 i spróbuj naszkicować własny grzejnik w wymaganym położeniu na tle przyłączy - będziesz mógł ocenić wielkości PEXów do założenia ! Spuść wodę z instalki(w bloku jest trocha łażenia za tym). Zamocuj grzejnik i podłącz sztukówki. No i pokaż efekty, ale w jpg-ach tak do 300kB bo nie każdy ma szybkie łącze... PozdrA. Cytuj
VIRUS254 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor #3 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 (edytowane) i spróbuj naszkicować własny grzejnik w wymaganym położeniu na tle przyłączy - będziesz mógł ocenić wielkości PEXów do założenia ! Spuść wodę z instalki PozdrA. nowy grzejnik tak jak naszkicowałem w tym położeniu poniżej rur przyłączy ok 1m, kolor ciemny niebieski to miały być rury PEX wodę z instalki nie muszę spuszczać bo to nie sezon grzewczy PEX bedzie potrzebny 1m i 1,5m tylko dalej nie wiem jakie złączki do tych PeX-ów Edytowane 27 Sierpnia 2011 przez VIRUS254 Cytuj