Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek Ciśnienia Ciepłej Wody - Proszę O Pomoc!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od kilku dni ciśnienie ciepłej wody spadło prawie do zera. Jest tak niskie, że gdy odkręcam kurek do oporu to nawet się junkers nie załącza. Dodatkowo zmywarka się dusi jakby nie miała skąd pobierać wody i naczynia po skończonym programie są niewypłukane. Zimna woda leci jak najbardziej w porządku. Z chęcią pogrzebałbym sam ale nie mam pojęcia od czego zacząć, żeby nic nie zalać bądź co gorsza wysadzić... Proszę o poradę co zrobić po kolei i w jaki sposób bo jestem mega laikiem. Zdjęcia z różnych stron dodane, jeśli byłyby potrzebne jakieś inne dla informacji czy tez zapoznania się z tym systemem proszę o posta. Ogrzewanie na kaloryfery jest wyłączone (palimy miałem), po zakręceniu wszystkich kurków licznik stoi w miejscu więc woda nie ucieka. Proszę o pomoc...

 

Zdjęcia:

1001079n.jpg

1001077d.jpg

1001078t.jpg

1001080l.jpg

1001082s.jpg

1001083i.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj pewnie zatkały się filtry to ten nad żółtym zaworem i ten co patrzy na manometr zamknij koniecznie zawór żółty wykręć kluczem płaskim 32 lub 24 w zależności od typu ten dekielek co jest na skosie w środku jest filtr siatkowy trzeba go wypłukać niestety poleci trochę wody podstaw wiadro tam masz chyba trzy filtry jeden na przyjściu dwa na odejściu wypadało by sprawdzić wszystkie.

 

poz Hermogenes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach