Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Poradzcie Co Wybrać


nowiciusz

Rekomendowane odpowiedzi

Od pewnego czasu szukam informacji na temat piecy- z podajnikiem i bez. Mam już mętlik w głowie i sam nie wiem co wybrać, bo informacji jest ogrom i każdy poleca co innego. Ze wzgledów finansowych zdecyduję się chyba na piec zasypowy bo z podajnikiem to podwójny koszt.

Dom z poczatku lat 90-tych, ok 170m2 , 5 cm styropianu ( czyli bidnie) poddasze użytkowe ( chyba będą ubytki ciepła przez dach- nie wiem bo niedawno zakupilem ten dom) Chcę ogrzewać wodę w bojlerze i chałupę ale żebym nie musial wstawać w nocy i dorzucać do pieca ( przy obecnym starym piecu musiałbym chyba przenieśc sobie łóżeczko do kotłowni)

Nie znam się wogóle na piecach i tego typu sprawach, był u mnie jeden fachura, który zaproponował z pieców zasypowych dwa poniższe:

http://allegro.pl/kociol-kotly-sas-uwt-23kw-nowa-linia-olkusz-i1607886976.html

http://allegro.pl/kotly-defro-optima-komfort-plus-20kw-olkusz-i1608063536.html

Czytałem o tym DEFRO że to wcale nie taka rewelacja i tylko wygląda ładnie ale chciałbym wreszcie coś wybrac dlatego konkretnie wskazuję na te dwa modele ( po zniższkach w miejscowym sklepie DEFRO wyszedłby kilkaset zł drożej od SASa , którego zamawiałbym z aukcji ALLEGRO. Wskażcie proszę który piec wybrać a może konkretnie jakies inne modele/ firmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście nie chodzi mi o wygląd tylko o właściwości grzewcze pieca. Chodzi mi o parametry techniczne obu pieców ( które są korzystniejsze a może takie same) na których się zupełnie nie znam. Nie wiem na co zwracać uwagę przy wyborze kotła i jego parametrów dlatego pytam się który wybrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach