Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM JESTEM ZIELONY Z TEGO TEMATU PROSZE O RADY MAM NOWY DOM 120M2 PARTEROWY OCIEPLONY 20 CM STYROPIAN I PUSTAK CERAMICZNY OKNA PAKIET TERMO 3 SZYBY FIRMY MS POSADZKA 15 CM STROP 10 CM I WEŁNA NA DACHU 35 CM ZAINWASTOWAŁEM SPORO PIENIĘDZY POTO ŻEBY BYŁO MAŁO ZA GAZ MUSZE SIE UPEWNIĆ CZY W MOJEJ KOTŁOWNI JEST WSZYSTKO OK POD WZGLĘDEM OSZCZĘDNOŚCI JEST TO PIERWSZA ZIMA I NIEWIEM CZY MNIE NIE OSZUKANO CI WYKONAWCZY TWIERDZĄ ZE MAŁE BĘDĄ RACHUNKI ZA GAZ ALE WSZYSCY CHWALĄ SIE ŻE SĄ NAJLEPSI [WIADOMO KAŻDY FACHOWIEC]MAM TYLKO 3 KALORYFERY RESZTA PODŁOGÓWKA 5 OBIEGÓW PIEC KONDESAT JUNKERS ZASOBNIK NA WODE 120 LIT ZAŁONCZE ZDJĘCIE I PROSZE O WSZYSTKIE RADY

post-22222-1291476829_thumb.jpg

Opublikowano

Nie widzę nigdzie reduktora ciśnienia na zbiornik ciepłej wody urzytkowej .

Rozumiem że masz daleko łazienkę i kuchnię bo tylko wtedy taki zbiornik jest potrzebny jak już się go stosuje to powinna być cyrkulacja której też nie widzę .

nie widzę też filtra do wody na dojściu do pieca co jest warunkiem gwarancji , której w momencie awarii pieca nie będziesz posiadać .

Jest tylko filtr do gazu i na powrocie CO

Opublikowano

to jak wstawią mi ten reduktor i filtr to będzie ok B) a łazienke i kuchnie mam ok 5 do 6 metrów od kotłowni a jak myślisz ile może kosztować ogrzanie tego domu i zarazem wielkie dzięki za porade

Opublikowano

to moze ja cos pomoge w kwestji cen ogrzewania:

u mnie domek 120m2 pow uzytkowej, parter z poddaszem uzytkowym sciana to max 28 plus styropian 12, poddasze welna min 25cm(super mata) - odpowiednik 30 cm uni maty

2 zimy grzalem kotlem atmosferycznym saunier duval themis...chyba 23 badz 25, nie pamietam

zyzycie gazu od okolo 140-160m3(wrzesien,pazdziernik,kwiecien,maj) do ok 280-320m3(msc pozostale) uzaleznione od temp na zewnatrz, raz pociagnal nawet 360m3 ale to byl styczen, pierwszy msc zamieszkania