Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Termet Gold L3 podlogowka


Kamil1987

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim

Na początku wspomnę, że jeśli chodzi o hydraulik to jestem laikiem dlatego jeśli napisze jakieś bzdury to proszę mnie odrazu nie linczowac. 

Dobra a teraz do rzeczy. 

Posiadam w całym domu tylko ogrzewanie podłogowe, jeden rozdzielacz na parterze i jeden na piętrze. Mam piec termet ecocondens Gold 25kw 1 funkcyjny. Mam problem zarówno z piecem jak i ogrzewaniem podłogowym. W tej  chwili grzeje tylko parter (na piętrze rotametry są pozakrecane). Na piecu jest ustawiona temperatura CO 40 stopni. Jednak co chwilę na piecu wyskakuje komunikat L3 i tak co 3 minuty. Sprawia to że mam bardzo duże zużycie gazu. W salonie posiadam jedyny czujnik temperatury salus który ustawiłem na 24 stopnie jednak temperaturę maksymalną jaką uzyskalem to 21 stopnie. Dom ocieplony tak więc tutaj strat raczej nie ma. W kotłowni nie posiadam żadnej pompy do CO ponieważ niby ta w piecu powinna wystarczyć. (jednak czytając fora wydaje mi się że jak będę chciał uruchomić też ogrzewanie na piętrze to będę musiał i tak jakąś kupić). 

Co Waszym zdaniem można zrobić aby ten parametr L3 przestał Wyskakiwac i aby w salonie uzyskać temp 24-25 stopni?

Jesli potrzebujecie jeszcze jakichś informacji to piszcie, chętnie się nimi z Wami podzielę aby tylko poprawić komfort użytkowania. 

Dziękuję za wszelką pomoc. 

Pozdrawiam

KamilWidget spanWidget span

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za mało danych o instalacji. Mile widziane zdjęcia podłączenia kotła z rozdielaczami i samych rozdzielaczy. Ewidentnie za mały odbiór ciepła z kotła. Filtry sprawdzone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest średnica tego PEXa co zasila rozdzielacze ?

Czy rotametry są rozkręcone teraz na max, czy już instalacja jest wyregulowana i ustawione przepływy wg projektu?

Gdzie następuje rozdział zasilania na parter i piętro?