jarrek Opublikowano 25 Listopada 2017 #1 Opublikowano 25 Listopada 2017 Ostatnio pojawiły się nowe wersje oprogramowania, przynajmniej kilka osób używa wersji testowych. Może ktoś z recalartu będzie chciał udzielić się i wspólnymi siłami uda się ulepszyć soft. Proponuje zawsze na początku postu pisać wersja softu, rodzaj palnika i moc. Wersja z 23.10.2017 Palnik Remokomplex skośny 14kW U mnie ostatnia wersja nawet sobie radzi. Minusy są dwa, a nawet trzy . Pierwszy raczej zależny od palnika, bo jak startuje od mocy 15% (we wcześniejszych najmniej mógł od 20%) to mam wrażenie że bardziej piec zarasta. Zmieniłem moc min. na 20%. Drugi, to podobnie jak u krisgie, za dużo podaje jak moc schodzi w dół, przez to później dłużej stoi w podtrzymaniu. I trzeci związany z tą wersja softu. We wcześniejszych wersjach w fazie palenia podawanie zawsze trwało tyle samo, teraz jest zmienne, chyba zależy od mocy oraz czy zaczyna cykl palenia czy kończy. Ale coś tu jest nie tak, bo czasem potrafi rysować prawie całkiem płaski wykres, a czasem bez żadnej zmiany obciążenia w instalacji zaczyna mocniej i wtedy przekracza zadaną o 9°C nawet.
kecajbi Opublikowano 26 Listopada 2017 #2 Opublikowano 26 Listopada 2017 Działa wam platforma e-multifun. Od piatku strona ww zamarła ...:(
rymol Opublikowano 26 Listopada 2017 #3 Opublikowano 26 Listopada 2017 Mi ktoś od nich powiedział że przez weekend ma nie działać.
krisgie Opublikowano 26 Listopada 2017 #4 Opublikowano 26 Listopada 2017 Ja mam informację że będzie nowa odsłona serwisu, a w nim: - okno główne - widok pomp, aktualna moc kotła, temperatury podajnika i powrotu - statystyki - słupki zużytego paliwa z dokładnością do 2 miejsc oo przecinku wraz ze średnuodobową temp zewnętrzną PS. Żartowałem :D
kecajbi Opublikowano 26 Listopada 2017 #5 Opublikowano 26 Listopada 2017 dzięki wielkie. @krisgie też mi napisał że mają prace serwisowe. Chociaż mogli by coś napisać na stronie albo wysłać SMS że trwają prace serwisowe. A tu lipa.. człowiek musi pisać i pytać się forumowiczów co i jak bo nie mogę podejrzeć co się na piecu dzieje.. :(
kecajbi Opublikowano 26 Listopada 2017 #6 Opublikowano 26 Listopada 2017 Ja mam informację że będzie nowa odsłona serwisu, a w nim: - okno główne - widok pomp, aktualna moc kotła, temperatury podajnika i powrotu - statystyki - słupki zużytego paliwa z dokładnością do 2 miejsc oo przecinku wraz ze średnuodobową temp zewnętrzną PS. Żartowałem :D żartowniś .. :)
krisgie Opublikowano 26 Listopada 2017 #7 Opublikowano 26 Listopada 2017 No to niech to będzie mój wkład w rozwój eMultifun :P - dodatkowo okno główne - widok praca/podtrzymanie - widok zasobnika (ile zostało) :P
jarrek Opublikowano 26 Listopada 2017 Autor #8 Opublikowano 26 Listopada 2017 Nie wiem czy zmiana ceny opału zmienia też wyliczenia wstecz ? Jeżeli tak, to powinna być cena od dnia lub dla zasypu. A swoją drogą wróciłem do wersji z 14.02.2017 i tylko jak szarpnie CWU to jest jednorazowy skok, poza tym ładnie wężyki rysuje. Ktoś może używał wersji (tak około z 1,5 do 2 lat wstecz), w której oprócz PID Turbo, były też Pid Min, Pid Sredni i Pid Max? Pamiętam, że wtedy na minimalnym słaby Jaret Plus wypalał się na piękny popiołek. A swoją drogą zniknęły ze strony SAS info o dostępności Multifuna do nowych kotłów, tak samo z Recalart usunięto możliwość pobrania wersji z 17.10.2017, pomimo że jest link do pobrania (rzekomo to była wersja testowa z 3 wariantami paliwa). Ktoś coś ?
robinet Opublikowano 26 Listopada 2017 #9 Opublikowano 26 Listopada 2017 Odnośnie strony e-multifun.pl, też od roku dyskutowaliśmy telefonicznie na temat zmian, jakie byłyby pożądane. Od takich pierduł jak np. zadawane ceny opału w danych okresach, zliczanie spalonego opału w danym czasie, usredniona temp. zewnetrzna na wykresie zużycia opału, koncepcja zmiany grafik i pokazywanie odczytów wszystkich parametrów online i wiele innych pomysłów. Pomimo przedstawienia dziesiątek trudności-bo to robi firma zewnętrzna, której trzeba płacić-obiecano, że w lecie postarają się iść z duchem czasu i zaadaptują jakieś zmiany. No i faktycznie serwer był nieczynny i to długo nieczynny. Ale wiem też-jako właściciel domen i hostingu płatnego- że podmiana nowej wersji programu na stronę www trwa kilka minut. Jak sie dowiedziałem poufnie, to nie zapłacili firmie zewnętrznej i mieli wyłączony dostep, czyli i my. Wiele mi tez mówiono na temat bezpieczeństwa zdalnego dostępu, ale ja wolałbym móc dzielić się wykresami, czy też dostępem do strony w odczycie, jak chociażby "miśki" na esterownik.pl Tak jak pisałem, w innym poście obecnie kontakt jest delikatnie mówiąc utrudniony, nasze sugestie raczej mają w głębokim poważaniu, na żadnym forum, a ni też w innym miejscu nie można z Nimi merytorycznie podyskutować.
krisgie Opublikowano 26 Listopada 2017 #10 Opublikowano 26 Listopada 2017 To co mają "miśki" to wzór - full wypas - niezależnie co mówi się na temat samego stera, sam czasem zerkam. No nic, zobaczymy po weekendzie czy coś się zmieniło. Też mnie to denerwuje bo kocioł na budowie parę km dalej i nic nie wiem co się dzieje i muszę specjalnie jeździć. A będąc w delegacji to już w ogóle porażka.
kecajbi Opublikowano 27 Listopada 2017 #11 Opublikowano 27 Listopada 2017 Póki co dzwoniłem rano i ... standard nie odbierają. Prośba jak się ktoś z nas dodzwoni to dajcie znać. Bo ja na ten przykład mam taka sytuację że muszę mieć zdalny dostęp do pieca bo w tygodniu jestem na wyjeździe . A nie mam kogo zatrudnić żeby mi codziennie doglądał do pieca. :( . Miazga z tą firma. Mogli by prawdę powiedzieć ze nie chce im się albo nie mają kasy. Wtedy człowiek pojedzie do Techa kupi co potrzeba i będę miał problem z głowy, a tak jak na sraczkę dzwonię po sąsiadach żeby mi sprawdzili co się na piecu dzieje i czy mam jeszcze w zasobniku węgiel czy nie ... @Robinet masz słuszną rację coś jest na rzeczy. Zastanawiam się czy przypadkiem od piątku nie zostaliśmy z ręką w nocniku :(
rymol Opublikowano 27 Listopada 2017 #12 Opublikowano 27 Listopada 2017 Dodzwoniłem się do nich i ktoś mi powiedział, że "platforma ma być włączona dzisiaj (27.11.2017)". Rozmówca mówił że taką informację ma od usługodawcy, bo trwa "rekonfiguracja". To że SAS nie ma w ofercie kotłów z Recalartem to też przypadek?
kecajbi Opublikowano 27 Listopada 2017 #13 Opublikowano 27 Listopada 2017 chyba umoczyliśmy ..:( Dok1.pdf
rymol Opublikowano 27 Listopada 2017 #14 Opublikowano 27 Listopada 2017 Ciekawe jak SAS będzie realizował gwarancję na sterowniki Recalart? Przyjadą i wymienią na Techa?
kecajbi Opublikowano 27 Listopada 2017 #15 Opublikowano 27 Listopada 2017 Trzeba z nimi rozmawiać. Ale czarno to widzę.. Widzę że uruchomili stronę , choć często na offline przechodzi.. Ale kibel z tym wszystkim, :( Człowiek kupuje za ciężką kasę produkt który działa przez rok..
robinet Opublikowano 27 Listopada 2017 #16 Opublikowano 27 Listopada 2017 Nie kojarzę czy przypadkowo nie mamy oddzielnych 2 lat gwarancji na sterownik w recalarcie, tak jak i podajnik był w Pancerpolu. Ale faktycznie Recalart opowiadając cuda maliny na temat certyfikatów i poważnych kontrachentów, a nie mogąc zapanować nawet ze swoją firmową stroną, po prostu ściemnia.
marwol Opublikowano 27 Listopada 2017 #17 Opublikowano 27 Listopada 2017 chyba umoczyliśmy ..:(Czyli można reklamować :)
marwol Opublikowano 27 Listopada 2017 #18 Opublikowano 27 Listopada 2017 Ciekawe jak SAS będzie realizował gwarancję na sterowniki Recalart? Przyjadą i wymienią na Techa?Nie mogą na techa wymienić,bo kupiłeś recalarta :)
rymol Opublikowano 27 Listopada 2017 #19 Opublikowano 27 Listopada 2017 Sas daje 5lat gw na wymiennik i 2 lata gw. na osprzęt. Pada mi sterownik i co zrobią? Muszą mi przywrócić kocioł do działania, skoro nie współpracują z Recalartem to muszą mi dać inny sterownik czyli Techa. Ja od Recalarata nic nie kupowałem, tylko od Sasa.
jarrek Opublikowano 27 Listopada 2017 Autor #20 Opublikowano 27 Listopada 2017 chyba umoczyliśmy .. :( No tak, najlepiej wystosować info na stronie i olać całą masę użytkowników kotłów SAS. W końcu to od SAS-a każdy ma piec, a nie z Recalartu. To, że wybrali taką a nie inną firmę do współpracy, więc teraz powinni odpowiadać przed użytkownikami a nie odbijać piłkę. Swoją drogą ile razy próbowałem się dodzwonić na serwis SAS to nigdy mi się to nie udało, już łatwiej było o kontakt z recalart,
rymol Opublikowano 27 Listopada 2017 #21 Opublikowano 27 Listopada 2017 Nie kojarzę czy przypadkowo nie mamy oddzielnych 2 lat gwarancji na sterownik w recalarcie, tak jak i podajnik był w Pancerpolu. Ale faktycznie Recalart opowiadając cuda maliny na temat certyfikatów i poważnych kontrachentów, a nie mogąc zapanować nawet ze swoją firmową stroną, po prostu ściemnia. Jakich to poważnych kontrahentów ma Recalart oprócz Sasa?
jarrek Opublikowano 27 Listopada 2017 Autor #22 Opublikowano 27 Listopada 2017 @rymol http://recalart.com/web.n4?go=286
marwol Opublikowano 27 Listopada 2017 #23 Opublikowano 27 Listopada 2017 Sas daje 5lat gw na wymiennik i 2 lata gw. na osprzęt. Pada mi sterownik i co zrobią? Muszą mi przywrócić kocioł do działania, skoro nie współpracują z Recalartem to muszą mi dać inny sterownik czyli Techa. Ja od Recalarata nic nie kupowałem, tylko od Sasa. A Ty odmawiasz i żądasz zwrotu gotówki :) Zawarłeś z producentem umowe na ten model pieca i konkretnie na ten sterownik. Czy sterownik techa dokładnie to wszystko co recalart? - obsługa 5ciu pomp - czujniki wszystkie te same - podgląd przez www Ja raczej wątpie :)
marwol Opublikowano 27 Listopada 2017 #24 Opublikowano 27 Listopada 2017 No tak, najlepiej wystosować info na stronie i olać całą masę użytkowników kotłów SAS. W końcu to od SAS-a każdy ma piec, a nie z Recalartu. To, że wybrali taką a nie inną firmę do współpracy, więc teraz powinni odpowiadać przed użytkownikami a nie odbijać piłkę. Swoją drogą ile razy próbowałem się dodzwonić na serwis SAS to nigdy mi się to nie udało, już łatwiej było o kontakt z recalart, Pisać to sobie mogą :) Reklamacje do nich trzeba składać z tytułu niezgodności z umową. http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,155,390,89,1,abc-konsumenta--co-warto-wiedziec-o-zakupach-i-reklamacji-wzory-pism.html
kecajbi Opublikowano 27 Listopada 2017 #25 Opublikowano 27 Listopada 2017 @rymol http://recalart.com/web.n4?go=286 tekla z nimi kilka miesięcy temu zerwała współprace. Sas kilka dni temu. Wiec nie wiem na co liczą
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.