Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spawarka Migomat


Gość berthold61

Rekomendowane odpowiedzi

Gość berthold61

Panowie kupiłem sobie spawarkę migomat z casto za 800zł macalister tylko sęk w tym że nie mam butli z co2 a drut proszkowy jest diabelnie drogi już zużyłem 4 rolki , dwie po 0,45kg oraz dwie po 0,9kg razem to prawie 200zł i teraz pytanie czy do butli z gaśnicy śniegowej nabijają co2 czy kręcą nosem że atest czy coś tam

trochę żałuję bo mogłem brać inwertorową , tańsze spawanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość berthold61

Mówisz o butli ? to jak to wygląda w praktyce , dajesz kaucję i trzymasz ile chcesz czy musisz oddać w jakimś terminie , ja jestem totalny laik to powiedz mi jaki standardowo stosuje się drut , obecnie mam małe rolki 0,9kg i średnicy 0,8mm ale muszę kupić rolkę 5kg  i tą butlę jakąś skołować  , tylko z tym drutem średnicą nie wiem czy 1,0mm czy 0,8 mm , spawanie to nic większego tylko jakieś rurki typu brama czy jakąś wiatę  takie drobnostki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze względu na mobilność biorę u dystrybutora małą butlę i mam za nią ustaloną kaucję 300 i termin np do 3 msc.

Natomiast muszę mieć własny osprzęt np reduktor, przewód gazowy.

Wielkość max szpuli powinna być w instrukcji urządzenia podobnie jak max średnica drutu, ja używam mniejszych  średnic np 0,8mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość berthold61

przeczytałem całą instrukcję i nie ma tam najmniejszej wzmianki o średnicy drutu , jest tylko że mieści się rolka do 5kg , ale rolka prowadząca drut ma dwa rowki , jeden 0,6 drugi 0,8 więc wychodzi że powinien być 0,8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość berthold61