Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Defro Eko Komfort 12Kw

zibiiwo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem totalnie zielony jeżeli chodzi o użytkowanie pieca.

Jest to mój pierwszy sezon.

Dom stary(częściowo ocieplony steropianem gr.5cm),poddasze nieocieplone,pow.90m2,piec jak w temacie(defro eko komfort 12kW)

Proszę spojrzeć na to coś co wydaje mi się niedopałem,połomień na tzw.doganianiu temp.zadanej 55* oraz prosze o kerekty ustawień(sterownik bez PID)

- temp.zadana 55*

-czas podawania 8s

-przerwa podawania 55s

-siła nadmuchu 25

-histereza kotła 1*

-praca podtrzymania 10s

-przerwa podtrzymania 15min.

-wentylator w podtrzymaniu(czas pracy 7s),przerwa pracy wentyl. w podtrzymaniu 5min

Przy takich ustawieniach wciągnął mi worek ekogroszku(25kg/dobę) przy -4*C na zewn.)

Tego co zostało w popielniku było 3/4 wiaderka

Oto fotki:

post-60651-0-32346200-1417702206_thumb.jpg

post-60651-0-92955000-1417702249_thumb.jpg

post-60651-0-05684600-1417702292_thumb.jpg

post-60651-0-25161200-1417702331_thumb.jpg

Opublikowano

skróć czas podawania z 8 na 5s.

Gość Visitor1230
Opublikowano

Jak poprzednik pisze skrocic czas podawania. 5 do 6 sek przy przerwie 40 do 50 sek. Podtrzymanie wydluzylbym do 20- 30 min. Podawanie w podtrzymaniu 8 sek. Nadmuch 15sek . Przerwa pracy wentylatora w podtrzymaniu 10 do 15 min. Zaleznie od czasu podtrzymania. Histereza 2 do 3°C.

Nadmuch w czasie pracy 25, ale w jakiej skali? jezeli 100 to podnioslbym do 30. Jaka masz instalacje? Grzejniki, termostaty zawory 3, 4D itd.

Mistrzem ustawien nie jestem ale takie zakresy powinny poprawic sytuacje. A nawiasem mowiac radze zainwestowac w ocieplenie stropu. Zrobilem ostatnio to wiem co mowie.

Opublikowano

Dzięki-lecę zrobić korektę

Opublikowano

Jeżeli chodzi o instalacje to nie mam pojęcia(zrobie fotki i zapodam),grzejniki stalowe,temp.w pomieszczeniach 22*C,zawór 4D,boljer Delfin 100l.

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam,