CIHYMUR Opublikowano 22 Maja 2014 #1 Opublikowano 22 Maja 2014 Proszę o pomoc w sprawdzeniu poprawności instalacji C.O i C.W.U Chciałbym wymienić instalacje na nową która się nie zapowietrza i w części pójdzie grawitacyjnie gdy zabraknie prądu. Jestem stolarzem majsterkowiczem ,czytam dużo o instalacjach i chciałbym wykonać sam taką instalacje ze względu na koszty.
sambor Opublikowano 22 Maja 2014 #2 Opublikowano 22 Maja 2014 Ładny ten rysunek, kolorowy ;) Teoretycznie bez grawitacji będzie działać a na grawitacji może bojler Czy bojler nie może działać odrębnie bez pompy - tylko grawitacja, wtedy zlikwidowany byłby zawór spinający.zasilanie grzania CWU i CO. Pozdr.
CIHYMUR Opublikowano 22 Maja 2014 Autor #3 Opublikowano 22 Maja 2014 Wow. Dziękuje za zainteresowanie.
CIHYMUR Opublikowano 22 Maja 2014 Autor #4 Opublikowano 22 Maja 2014 Jak wywale ten zawór spinający to pompa nie będzie schładzała bojlera gdy piec wygaśnie, czy tak ? Czy dać elektrozawór ze sterownikiem?
CIHYMUR Opublikowano 22 Maja 2014 Autor #5 Opublikowano 22 Maja 2014 Schemat robiłem dla siebie już czwarty z kolei i nie miałem zamiaru go wrzucać . Gdy wpadłem na tą stronę coś mnie tkneło. Jutro rano zabieram się za demontaż starej instalacji.
CIHYMUR Opublikowano 22 Maja 2014 Autor #7 Opublikowano 22 Maja 2014 Zamyka obieg dla bojlera gdy woda w piecu jest powiedzmy 45*C . a bojler nagrzany do 60*C
sambor Opublikowano 22 Maja 2014 #8 Opublikowano 22 Maja 2014 Możesz wstawić, ale to musi być obieg na grawitacji czyli min 1" i zawór też taki,
CIHYMUR Opublikowano 22 Maja 2014 Autor #9 Opublikowano 22 Maja 2014 Cała instalacja w kotłowni będzie na 1" . potem pex 20 i odejście do grzejników pex 16 . grzejników razem 10 szt.