borsak Opublikowano 26 Października 2011 #1 Opublikowano 26 Października 2011 (edytowane) Witam, przyjrzałem się ostatnio mojej instalacji i chyba znalazłem błąd aczkolwiek nie jestem hydraulikiem i mogę się mylić. Prosiłbym o spojrzenie jakiegoś eksperta z tematu czy pompka od podłogówki nie jest założona odwrotnie. Dołączam schemat chodzi mi o pompkę od podłogówki czy ona nie powinna być założona odwrotnie ? wydaje mi się że powinna pchać zgodnie z kierunkiem zaworu a nie przeciwnie ? Edytowane 26 Października 2011 przez borsak Cytuj
AdamGuitar Opublikowano 26 Października 2011 #2 Opublikowano 26 Października 2011 Przy tym schemacie nie można stwierdzić co zostało źle zamontowane czy pompa czy zawór. Wszystko zależy od tego czy to jest powrót czy zasilanie. Cytuj
borsak Opublikowano 26 Października 2011 Autor #3 Opublikowano 26 Października 2011 Powiedz o co dokłądniej chodzi przecież na rysunku jest oznaczone gdzie jest wyjście a gdzie powrót z pieca ? Cytuj
borsak Opublikowano 26 Października 2011 Autor #4 Opublikowano 26 Października 2011 W skrzynce jest listwa i zawory kulowe, następnie sama pleksa i poqrotna listwa. Tak czy inaczej wychodzi na to że coś jest na pewno źle zamontowane czyż nie ? Cytuj
groszek Opublikowano 26 Października 2011 #5 Opublikowano 26 Października 2011 Witam, przyjrzałem się ostatnio mojej instalacji i chyba znalazłem błąd aczkolwiek nie jestem hydraulikiem i mogę się mylić. Prosiłbym o spojrzenie jakiegoś eksperta z tematu czy pompka od podłogówki nie jest założona odwrotnie. Dołączam schemat chodzi mi o pompkę od podłogówki czy ona nie powinna być założona odwrotnie ? wydaje mi się że powinna pchać zgodnie z kierunkiem zaworu a nie przeciwnie ? Witam! Nie mam u siebie podłogówki, ale chyba tak powinna być zasilana jak na poprawionym schemacie? Pozdrawiam. Cytuj
AdamGuitar Opublikowano 26 Października 2011 #6 Opublikowano 26 Października 2011 Z kotła tak ale z podłogówki idzie już tylko jedna rura Cytuj