Skocz do zawartości

gregoriusr

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

O gregoriusr

  • Tytuł
    Rozkręca się

O sobie

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

855 wyświetleń profilu
  1. Potwierdzam też tak miałem. Najprościej było zamienić belki, sam zrobiłem to bezproblemowo, nie musiałem się prosić wykonawcy.
  2. Nie no chodziło mi żeby sprawdził ile jest ciepłej, czyli te 40 itrów to dopóki zimna nie zacznie lecieć a nie wcale, i chyba tak to sprawdził. Może ta wężownica jest jakaś zakamieniona i miejscami podgrzewa tą wodę i dlatego ciepłej jest tak mało.
  3. Dajcie już spokój. Problemem autora tematu jest według niego za mała ilość ciepłej wody z bojlera. Chciał sprawdzić ile faktycznie tej wody jest zakręcił dopływ zimnej wody do bojlera i spuszczał kranem, zleciało mu tyle na ile było ciśnienia w rurach czyli jakieś wiaderko. Nie przemyślał tego i nie zastanowił się, że ta woda cała nie zleci. Dostał ochrzan w następnych postach, że nie zna praw fizyki i chciał się poprawić i w poście #14 napisał, że jednak spuszczał z korka spustowego przy bojlerze. Możliwe, że też mu by nie zleciala ta woda jak by miał pozakręcane wszystkie krany, ale już napewno zleciała by cała gdyby odkręcił śrubunek na wyjściu cwu żeby bojler sobie zaciągal powietrze i pod warunkiem że wejście zimnej wody jest drożne. Po przepchaniu te prawie 140l musiałoby mu zlecieć. Później padło, że boljer jest źle podpięty. Nie widzę tam żadnych króćców od tych trzech wężownic. Jest standardowe podpięcie węzownicy z boku i wylot cwu u góry i wlot zimnej na dole. Także też jest zapewne wszystko ok. Sprawdź faktycznie ile tej ciepłej wody jest przy nagrzanym bojlerze i nie zakręcając nic. Spuszczaj kranem do wiaderek np 10 litrowych i wlewaj do wanny. Ja wcześniej też używałem bojlera 140l dwupłaszczowego z elektrometu i wody z niego starczało na kąpiel dla 2 osób na trzecią już praktycznie nie było, trzeba było czekać aż się podgrzeje. Teraz mam 300l i jest spokój. Pozdrawiam.
  4. pex20 na zasilanie jest za cienka.
  5. To jak 140l za mało to 120 tym bardziej. Raczej celuj w 300; będziesz wreszcie zadowolony.
  6. No właśnie teraz to musisz obstawiać a jak byś miał rotametry na rozdzielaczu to byś już wiedział czy i jakie są przepływy i jak było wcześniej, mógłbyś coś wykluczyć już.
  7. u mnie jest na śrubunkach i zawsze przed spuszczeniem wody odkręcam rurę - wylot cwu, żeby bojler sobie tamtędy powietrze zasysał.
  8. Może bojler zakamieniony bardzo. Miałem taki przypadek kiedyś nie chciała mi woda zlecieć, dopiero przepchałem jakimś drutem i wyleciało mnóstwo kamienia. Bojler miał niecałe dwa lata, tylko pracował w wysokich temperaturach. Pozdrawiam.
  9. brak zaworu zwrotnego na powrocie z podłogówki
  10. obwody mogą być zapowietrzone. Czy to pierwsze uruchomienie, czy działało i przestało. Pozdrawiam,
  11. Nie przeszkadza zasilanie pompą. Dziala bez problemow.
  12. Co do zaworu to można dać VRG132 z gwintem zewnętrznym 5/4, jest taki o kvs 6,3 oraz kvs 10.
  13. Tylko takie coś udało mi się znaleźć: https://drive.google.com/open?id=1qMkpphdSmnQdUDfNQU6gGWmGNs132r4r moduł zewnętrzny to PUHZ SHW112YAA a moduł wewnętrzny to EHSC-YM9EC Pozdrawiam.
  14. te co mam teraz mają kvs 3 na jeden rozdzielacz i nie wystarczają. A zawory zwrotne dobrze czy gdzieś za mało albo za dużo. Dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam, Grzesiek.
  15. przeoczenie nie zamieniłem kierunku jak kopiowalem. 3D 5/4 przyłącza to w środki ma 1cal i jak zasilanie Cu35 to chyba powinien być ok. Teraz mam dwa termostatyczne na każdy obieg 3/4 a przyłącze 1 cal i są za male.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.