RolandG Opublikowano 29 Kwietnia 2022 #1 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2022 Kupilem dom , instalacja juz byla, dokumentacji brak. Teraz probuje zrozumiec co i jak chodzi. Nie jestem hydraulikiem i przepraszam z gory za zadawanie glupich pytan. Mam taka dodatkowa rure ktora idzie w sufit. Znajduje sie pomiedzy czerwona pompa objegowa a zielona ( chyba ) cyrkulacyjna. Rura jest miedziana , nie posiada zadnych zaworow. Poco ona tam ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outsider Opublikowano 29 Kwietnia 2022 #2 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2022 Być może to rura do naczynia przelewowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RolandG Opublikowano 29 Kwietnia 2022 Autor #3 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2022 I to jest ok rozwiazanie ? tam chyba wlatuje goraca woda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outsider Opublikowano 29 Kwietnia 2022 #4 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2022 Jak wszędzie gdzie nie panuje ciśnienie. A jaka ma wlatywać? Zimna ? Przykładowy schemat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RolandG Opublikowano 29 Kwietnia 2022 Autor #5 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2022 Dziekuje Bardzo ! To mam jeszcze jedno pytanie - tutaj mam wejscie do pieca. od gory ( czerwona otulina ) to wyjscie z boilera szara otulina prowadzi do rury ktora znika w suficie i w podlodze czy przez szara rure wlatuje tez zimna woda do pieca - nie bardzo rozumie poco wyjscie z boilera : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dozy Opublikowano 1 Maja 2022 #6 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2022 A czy za ścianą są grzejniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...