Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawienie pompy Keller PRO EKO na podłogówkę

km138

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem tu nowy i zupełnie zielony jeśli chodzi o instalacje CO i wszystko co z tym związane, dlatego zwracam się z prośbą o pomoc do fachowców. Tak więc do rzeczy, jestem świeżo po budowie nowego domu, od niedawana mieszkam juz w nowym budynku (okolo 140m kwadratowych, 2 kondygnacje). Od dłuzszego czasu walczę z ustawieniem sterownika od pieca, generalnie z ogarnięciem pieca (kocioł Defro Komfort 15 KW na ekogroszek) oraz z ustawieniem pompy obiegowej na ogrzewanie podłogowe. Posiadam pompy Keller PRO EKO i z tą na grzejniki sobie poradziłem, natomiast cały czas walczę z tą od podłogówki. Pompa posiada 8 róznych biegów, mialem juz tryb AUTO ale niestety jest zbyt malo wydajny i nie dogrzewa domu - petla w kuchni i jadalni jest zimna, mialem ostatnio ustawienie CP1 i pomieszczenia w zasadzie sie dogrzaly ale z kolei na wyswietlaczu pompy pokazywalo ponad 20 wat i zasyp kotla wyzarlo mi w kilka dni. Moglby mi ktos powiedziec jak to ustawic? Dodam ze budynek nie ocieplony jeszcze.

Opublikowano

A jak kolega steruje temperatura na podlogowke

Jesli 1 zima to kolega musi sie liczyc z wyzszym zuzyciem tym bardziej ze dom nie ocieplony

Wysłane z mojego LG-M700 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Posiadam 8 petli ogrzewania podlogowego w szafie, kazda posiada zawor zamykania/otwierania, ponadto za pompa obiegowa jest reczny zawor termostatyczny 3 drozny Afriso ATM. Zawor termostatyczny ustawiony na max (6 bieg, powinien puszczac wode okolo 40 stopni lub wiecej), wszystkie petle otwarte na maxa a w domu nie jest niewiadomo jak goraco i podloga nie jest niewiadomo jak odczuwalnie ciepla

Opublikowano

Sprawdz dokladnie jaki to zawor

Ustaw go na 40 stopni maks

Zalewasz kociol zimna woda z podlogowki

Czy masz w kotle esbe vtc 55 stopni albo inne zabezpieczenie powrotu kotla

A pytanie co steruje otwieraniem i zamykaniem petli ???