Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sterownik do De Dietrich MCR Home 24/30MI podłogówka + grzejniki


mard

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników.

Posiadam dwupoziomowy lokal 75m2. Na parterze ogrzewanie podłogowe 5 pętli, rozdzielacz z pompą Grundfos UPM3 FLEX AS 15-70 130AZJ.
Na piętrze 5 grzejników i kocioł kondensacyjny dwufunkcyjny De Dietrich MCR Home 24/30MI.
Szukam sterownika/programatora najlepiej bezprzewodowego z możliwością ustawienia temperatur/pracy na tydzień do powyższego zestawu.
Czy pompa na parterze przy podłogówce powinna pracować cały czas czy ją też lepiej czymś sterować?
Trochę poczytałem i większość poleca sterowniki modulujące pracą/mocą kotła, a nie działające na zasadzie włącz/wyłącz. Nie mam w tym doświadczenia więc proszę o radę co kupić.

 

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miarę tanio będzie jak kupisz sterownik modulowany Isense, kablowy kosztuje ponad 3 stówy. Bez kabla wyjdzie dużo więcej.

Lub coś dwustanowego, Salus lub podobne

Pompę do podlogowki podłącz przez jakiś sterownik termiczny, może być montowany bezpośrednio na rurze zasilania c.o lub zastosuj sterownik sp-03

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za odpowiedź

Niestety na etapie wykańczania domu zapomniałem o wypuszczeniu okablowania, które mogłoby być wykorzystane do sterowania pieca.
Piec jest w łazience na piętrze więc chyba zdecyduję się na sterownik bezprzewodowy.
Szukam jeszcze informacji na ile faktycznie lepszy/ekonomiczniejszy jest sterownik modulowany od dwustanowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad324 czyli Smart TC podłączysz kablowo, dodatkowo będzie potrzebował bramki  open term do połączenia z kotłem. Chyba że zamontuje sterownik blisko kotła, w zasięgu wifi to wtedy możliwość zdalnego sterowania aplikacją w smartfonie i pc

Taki zestaw kosztuje powyżej 9 stów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach