Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dobór zasilania awaryjnego


mafik

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś bardziej ogarnięty niż ja pomoże mi w doborze zestawu do zasilania awaryjnego :)

Piec Defro Eko Duo 25kW pobór mocy wg. instrukcji max 140W

Sterownik Tech KPv1 - 10W

Dmuchawa - 85W

Podajnik - niestety nie ma poboru na tabliczce, moc 0,03kW

Chciałbym zasilacz + akumulator, w razie pytań piszcie bo jestem "noga" z elektryki :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny kocioł - moc pobierana średnia ~100W  , max 300W - zmierzone

Zapotrzebowanie dobowe około 2,4kWh  - czyli tyle ile można zgromadzić w akumulatorze 200 Ah 12V

Ładują 2 panele foto o mocy max 500W i na montaż czeka prądnica wiatrowa 400W bo zimą brakuje prądu z paneli

Dlaczego 12V a nie 24V? Bo w krytycznej sytuacji mogę podpiąć auto osobowe i podładować... :D

Kocioł zasila przetwornica max 800W sinus . Letni nadmiar prądu wykorzystuję do zasilania telewizora...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Visitor1230

Do kotla i jego elektroniki ( i pomp obiegowych ) musi byc UPS generujacy pelna sinusoide. Ten z linka kupisz na allegro. Jeszcze lepszym bedzie UPS 1000VA. W przypadku zaniku zasilania przelacza w oka mgnieniu. Nawet cyferki na kotle nie mrugna. Do tego aku AGM albo zelowy. Jak ma to troche bez pradu popracowac to min 100Ah. Natrwalszym akumulatorem bedzie Yuasa NPL. Zywotnosc do 12 lat.

http://www.volton.pl/pl/p/Awaryjny-zasilacz-UPS-500W-nom.-800W-max.-PRZETWORNICA-PELNY-SINUS-VOLTON-800VA-automatyczne-zalaczanie-oraz-ladowanie-aku.-ladowarka-5A-oraz-10A-DOBRY-PRODUKT-W-EKSTRA-CENIE-/258

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Sinuspro 1500 i akusa żelowego 100Ah. Ta przetwornica z linku u mnie nie dawała rady. Przy starcie silnika podajnika sygnalizował przeciążenie. Brakowało niewiele ale jednak brakowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany