Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brotje WHBS 22 czy cos innego?


denis911

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie specjalisci juz kiedys pytalem ale od tego czasu moze cos sie zmienilo. Na dniach musze kupic kociol i kuzyn ktory bedzie go montowal poleca mi wlasnie kociol podany w temacie. Ja jednak jestem laikiem i nie jestem zbyt do tej marki przekonany gdyz malo o niej wiem. Zawsze slyszy sie tylko Viessmann, Vaillant, Junkers, Buderus... Wywalam piec na ekogroszek ktory tez byl bardzo drogi i z polecenia lecz sie nie sprawdzil...

Dom ma 122mkw, parterowy, w 3 pokojach grzejniki a na reszcie podlogowka. Boiler ma w tej chwili 120l i tez ma byc wymieniony. Dom jest 4 letni, docieplony styropianem 15, na dachu 30.

Fajnie byloby gdybym mial mozliwosc sterowania kotlem ze smartfona lecz nie jest to jakis warunek.

Prosze o porady co wybrac i dlaczego bo wiadomo kazdy bedzie chwalil to co montuje lub z czego ma najwieksza prowizje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamontowałem termeta golda 20kw tylko, że 2 funkcyjny. Z tego względu, że jest tani, serwis blisko i instalator to dawny znajomy.

Kocioł działa drugi dzień na nastawach producenta, jest bardzo cichy. Jak na razie nie powiem nic złego na ten kocioł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termet jest OK przy samych grzejnikach lub samej podłogówce Przy dwóch  obiegach grzewczych już musi być moduł wielostrefowy SIM który  nie jest tani ponad 2,5tyś.Przy dwóch obiegach grzewczych w małych domkach posiadają przewagę kotły które mają moduły mieszacza np.Junkers z modułem MM100 wtedy można zasilić grzejniki bezpośrednio z kotła a na OP MM100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, odpowietrznik napisał:

Termet jest OK przy samych grzejnikach lub samej podłogówce Przy dwóch  obiegach grzewczych już musi być moduł wielostrefowy SIM który jest nie tani ponad 2,5tyś