Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kocioł 38Kw Ze Sterownikiem Argon 2 , Pomocy !

junior58

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , posiadam kocioł o mocy 38kW  EKO z podajnikiem ślimakowym i sterownikiem ARGON 2   , spala rażące ilości  eko-groszku ..  . Jestem można powiedzieć zielony w tych ustawieniach , wiem jak je wprowadzić jednakże nie wiem jakie powinny przyjmować wartości  . Aktualnie - wygląda to tak , ze niedopalone pozostałości eko-groszku zalegają przy krawędziach paleniska BA czasami nawet  bryły , które oblepiają palenisko.. . nie wiem j co jeszcze mógł bym podać -  ogrzewam dom jakieś 250-300 m2 użytkowe . Myślę , że sterownik ma wartości fabryczne 

cp 10

cb 10

PP 1

od 4

łp 35

łu 28

oG 5

cd 30

cu 10

łc 33

nc 35

Opublikowano

a jakie masz wartości? 

tr

hr

mr

Opublikowano

Jak sprawdzić te wartości ? , na sterowniku  ich nie ma  a podałem wszystkie z góry na dół 

Opublikowano

Tamte nastawy  były .. nie wiem skąd , nie były na pewno nastawami fabrycznymi , zmieniłem na fabryczne tj : 

cp 10

cb 5

pp 3 

od 7

tp 35

tu 30

og 12

cd 30

cu 15 

nc bez zmian 

Zobaczę jak będzie wyglądało palenisko z takimi nastawami i ewentualnie będę pytał o korekcję  poszczególnych ustawień które będą mogły mieć wpływ na to jak bedzie spalał się eko groszek

• 1 rok później...
Opublikowano