Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum o ogrzewaniu

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Czy Warto Kupić Kocioł Retortowy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po raz pierwszy na tym forum!

Jestem po raz pierwszy na tym forum i dlatego proszę o wyrozumiałość jako że w temacie ogrzewania domku jednorodzinnego jestem zupełnym laikiem.

Mieszkam w domu jednorodzinnym o powierzchni 120m i jedna strona domu jest teścia a druga nasza.Mamy piec taki zwykły na węgiel,który ogrzewa

kaloryfery zamontowane w całym domu.Jednak piec ten ponad 22 lata także nosimy się z zamiarem kupna nowego piec i tu nie wiem czy opłaca się

inwestować w kocioł retortowy? Dom jest nie ocieplany jako że ma ponad 30 lat, a pieniędzy teraz na to nie mamy.Oboje z żoną jesteśmy już starszymi

ludźmi,a teść ma 84 lata.Jeżeli miałby to być kocioł retortowy to ceny tych kotłów są jednak - jak dla nas -bardzo wysokie.

Jest też w osobnym pomieszczeniu piec na gaz jednak eksploatacja finansowo nas zżerała - gaz jest coraz droższy - jeżeli już to może taki piec

bardziej nowoczesny jego cena to ok.2500 - 3000zł i podłączenie go tylko do naszej połowy domu w miejsce starego pieca gazowego.

Doprawdy nie wiem co wybrać aby było "dobrze i niedrogo".

Może ktoś uprzejmy coś mi odpisze na zadany temat tak w dużym skrócie.