Skocz do zawartości

nightwatch

Stały forumowicz
  • Postów

    1178
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    21

Ostatnia wygrana nightwatch w dniu 13 Września

Użytkownicy przyznają nightwatch punkty reputacji!

Informacje o ogrzewaniu

  • Instalacja
    kaloryfery + podłogowe, zawor 3d

Metody kontaktu

  • Adres strony www
    https://github.com/lafar6502/masterpiec

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia nightwatch

  1. Ja bym obstawiał że jest ustawiony program tygodniowy i według niego temperatura zadana się przestawia. No ale tylko zgaduję, to najprostsze wyjaśnienie. Poza tym jeśli nie masz pojęcia nawet jak to sterowanie dziala to po co pytasz na forum - każdy twierdzi coś innego, a to że Chińczyk winny, a to że nastawiona temperatura nieważna, albo że masz jakąś pompę wyregulować... bym jednak zaczal od zaznajomienia się osobiście z działaniem i opcjami sterownika Ps sprawdź też jeszcze tryb EKO. Jest coś takiego, nie używałem, ale to też jakoś wpływa na nastawę temperatury
  2. No to tylko w instrukcji sterownika. Ale to nie jest łatwa lektura
  3. A nie masz czasem ustawionego dobowego programu temperatur?
  4. To po co by montowali zapalarkę jeśli miałby się nie rozpalać tylko non stop chodzić?
  5. Może narysuj co z czym i jak połączyłeś? Instrukcja tech-517 ma rozpiskę co i gdzie podłączyć. Ustal może na początek które elementy działają, a które nie działają. Eurostery powinny mieć jakiś sygnalizator załączenia, widać w ogóle że to się włącza/wyłącza? Możesz też zasymulować działanie termostatu zwierając I rozwierając zlacza regulatorów pokojowych w tech 517. Tylko upewnij się że wiesz które to, żeby się niechcący do prądu nie podłączyć.
  6. Podejrzewam, bo nie montowałem, że czujniki bufora są po to zeby pompa obiegowa nie musiała działać cały czas, dzięki czujnikom zna temperaturę w buforze beż pompowania wody w układzie.
  7. Ale to Prius, jego problemy motoryzacji nie dotyczą
  8. Na razie to zachodni producenci nadal w szoku, nie mogą dojść do siebie po tym jak tę 'chińską miedź' zobaczyli. Teraz mają ognisko rozpalone pod tyłkami więc jest szansa że zaczną robić auta sensowne, zamiast tylko kosztownych.
  9. Auta elektryczne to elektronika i silnik, tego się w warsztacie nie naprawia, co najwyżej wymienia. Tylko producenci drogo sobie cenią częsci, a zamienników brak. Cała nadzieja w Chińczykach, oni i tak te części robią więc pewnie niedługo wszystko będzie do dostania na Aliexpress...
  10. @bercus nic mnie tak nie przekonuje do samochodow elektrycznych jak koszty napraw w autach z napędem spalinowym. Dostaje gęsiej skórki jak widzę wyceny remontu silnika czy automatycznej skrzyni biegów.
  11. Można sobie wsadzić głośnik z dźwiękiem V12. Będzie brzmial tak samo, ale tańszy w remoncie.
  12. Jak Ci instalacja wytrzymała 20 lat to po co chcesz teraz powrót chronić jakąś pompką? Najwyraźniej ochrony nie potrzebuje...
  13. Kaisai 12kW monoblok. Wpięta do instalacji przez wymiennik płytowy. Sterownik pieca reaguje na sygnały z PC i załącza pompy instalacji co/cwu tak żeby wymiennik działał.
  14. Budowa nie jest trudna ani droga, choć moja dokumentacja trochę leży. Podstawa to podłączenie ekranu i enkodera żeby mieć interfejs użytkownika, potem po kolei czujniki temperatury, karta SD, moduł wykonawczy... Można uruchamiać etapami bez demontowania poprzedniego sterownika, tak żeby w razie czego szybko do niego wrócić. Tylko przepięcie wtyczek do pomp, dmuchawy i podajnika. Ostatnio niewiele w nim robię bo po prostu działa, chyba 7my sezon. Dodałem funkcje do współpracy z pompą ciepła, ale to szczególny przypadek-moja kotlownia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.