Skocz do zawartości

Heiztechnik

Stały forumowicz
  • Postów

    291
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Heiztechnik w dniu 3 Sierpnia 2021

Użytkownicy przyznają Heiztechnik punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

5 636 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Heiztechnik

Doświadczony Forumowicz

Doświadczony Forumowicz (8/14)

  • Oddany Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post
  • Współtwórca
  • Tydzień pierwszy zaliczony

Najnowsze odznaki

12

Reputacja

  1. Co do modułu komunikacyjnego, to rzeczywiście był problem z innym systemem niż jest w Austrii i coś się krzaczy, ale powoli problem jest rozwiązywany
  2. Co do sondy w kotle zgazowującym SMART HTV z firmy Heiztechnik, to jest ona dość odporna na działania w wyniku spalania gorszej jakości paliwa, bo jest zamontowana w komorze paleniskowej, a nie w kanale spalinowym na wyjściu z kotła. Więc nie ma problemu chociażby z wilgocią. Ponadto sama sonda to nie wszystko. Ważne jest co ona powoduje. Otóż w kotle SMART reaguje ona na prędkość wentylatora wyciągowego, ale również na dwie osobne przepustnice, przepustnice zarówno powietrza wtórnego jak i pierwotnego. Dzięki temu dość precyzyjnie można regulować powietrze.
  3. Jeśli idzie o takie szczegółowe informacje, to najlepiej byłoby skontaktować się z którymś z doradców technicznych. Kontakty dostępne są na stronie: https://heiztechnik.pl/kontakt/ A tak na szybko, to kocioł w standardzie ma możliwość podpięcia do internetu z aplikacją na telefon. Temperatura spalin maksymalna dochodzi do około 200 stopni, a następnie spada w wyniku modulacji.
  4. Jest to kocioł od niedawna w naszej ofercie, ale warto w niego zainwestować. Jest to polska wersja naszego austriackiego partnera firmy Hargassner i jest to rewelacyjne urządzenie, bardzo bogato wyposażone.
  5. Kocioł firmy HT Heiztechnik typu ONE Plus jest droższym urządzeniem, ale trzeba skalkulować wszystkie jego elementy składowe takie jak pompa ochrony powrotu, pompa cwu, pompa obiegowa wraz zaworem mieszającym z napędem, naczynie przeponowe. Po doliczeniu tych elementów i kosztu ich montażu cena jest już dość atrakcyjna
  6. Dzięki za określenie "bubel". To też ten "bubel" ma ochronę i nie może się schłodzić, aby miał zawsze temperaturę powyżej temperatury kondensacji i tyle....
  7. @Osikarob, oczywiście możesz zmienić sterownik na innej produkcji, masz do tego prawo, tylko niestety ustawienia, które będziesz musiał wprowadzić, mogą być całkiem inne niż u nas. Możesz spróbować. @spec237, problem który opisujesz, warto byłoby zgłosić do nas do serwisu, najlepiej pisząc wiadomość na adres: [email protected], lub bezpośrednio do producenta sterowania, firmy BRAGER.
  8. Szanowni Koledzy, Wiem, włożę kij w mrowisko, ale chciałbym zapytać , jak się mają wasze kotły przed sezonem grzewczym. Niektórzy z was mają ten kocioł już ponad pięć lat, czyli już urządzenia są wasze, bo projekt się zakończył. Jakie macie opinie? ilu z was wymieniło kotły na inne?
  9. @koyot mimo wszystko warto byłoby to sprawdzić. Sami jesteśmy ciekawi jak mogłaby być przyczyna wycieku.
  10. @koyot , a czy pokusiłeś się o złożenie jakiejkolwiek reklamacji, czy nawet informacji lub zapytania do naszej firmy w sprawie tej sytuacji? Może warto dowiedzieć się u źródła, czyli u producenta, co on na to. Na tę chwilę wiem, że od co najmniej kilku ładnych miesięcy nie było żadnego zgłoszenia przecieku, więc na pewno nie mamy żadnego zgłoszenia od Ciebie. Tak, zdarzają się tego typu sytuacje dwie bądź trzy w ciągu roku, ale w tym roku chyba jeszcze nie było takiego zgłoszenia. Nadmienię, że w użytkowaniu może być blisko 100 tysięcy kotłów, z czego spora ich ilość ma grubo ponad pięć lat. Reasumując, czekamy na informację i zobaczymy co się stało oraz co możemy zrobić. Najprawdopodobniej to jakaś mała pierdoła, aczkolwiek może też być coś poważniejszego. Pozdrawiamy
  11. Szanowni Koledzy, Ponownie wrócę z wyjaśnieniami. Nieprawdą jest, aby został zastosowany zły materiał. Materiał jest właściwy. Problem rzeczywiście polega na użytkowaniu. Jeżeli zastosuje się pellet z różnymi dziwnymi dodatkami lub ustawi się zbyt dużą dawkę powietrza, to można doprowadzić do powstania tak wysokich temperatur, które potrafią wypalić nawet blachę żaroodporną. Informuję, że mamy doświadczenie z różnymi palnikami które stosowane były również w naszych kotłach lub w kotłach konkurencji i nieprawdą jest, że inne palniki się nie wypalają. Inne palniki wypalają się nawet częściej. Naszych palników jest w obiegu kilkadziesiąt tysięcy w Polsce i poza Polską i tylko niewielki odsetek jest uszkodzony. Co do kosztów to tak, u nas trzeba wymienić całą komorę, która waży kilka kilogramów a stal żaroodporna jest dość droga. U niektórych producentów wymianie podlega tylko podłoga i wtedy koszt jest niższy.
  12. @Daaaniel, reklamacje składasz do wykonawcy inwestycji, my jako Heiztechnik nie mamy prawa dotykać się do Twego kotła, takie są zapisy umowy z inwestorem. Ponadto mam pytanie, ile czasu ma już Twój kocioł?
  13. Tak, rzeczywiście jest to trochę głupie, co opisujesz w nawiązaniu do problemów z możliwością zakupu dodatkowych elementów do kotła. Jeżeli byłbyś w stanie ogarnąć wszystko samemu, z pomocą kolegów z serwisu przez telefon, lub z pomocą kolegów z forum od innych użytkowników naszych produktów, to wystarczy zamówić co potrzebujesz nie informując nas, do jakiego kotła potrzebne są Ci te dodatkowe elementy. Niestety na podstawie umów nie możemy bezpośrednio obsługiwać beneficjentów programów gminnych.
  14. Tadziomaru, dziękuję za odpowiedź. Częściowo krytycznie, ale jakby się wczytać, to nie jest aż tak źle 😉 Co do serwisu, to tak jak już pisano w tym wątku, my, jako serwis HT, nie mamy prawa sami dotykać tych urządzeń, niestety 😞 Mimo wszystko cały czas działamy i próbujemy pomagać na ile możemy 💪 Pozdrawiamy
  15. Witam wszystkich szanownych użytkowników kotłów Heiztechnik. Mija już blisko cztery lata od pierwszego postu na tym wątku, dotyczącego kotłów Hit Pellet. Co sądzicie dzisiaj o tych kotłach, po czterech sezonach pracy, bo tyle mają najstarsze kotły Hit Pellet? Oczywiście było w między czasie wiele uwag dotyczących ograniczonego dostępu do konfiguracji i nadgorliwości ze strony producenta. Chodzi nam jednak o takie informacje jak: - trwałość, korozja, - awaryjność, - możliwość spalania różnych paliw, różnej jakości pelletu, - jakość obsługi, czyszczenie, - dostęp do serwisu czy do konsultacji serwisowej? Wiedza ta pozwoli nam na lepszą obsługę naszych klientów. Oczywiście o odpowiedzi proszę tylko użytkowników, co wydaje się być zrozumiałe 😉 Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.