Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

 

Piec: DEFRO DUO 15kW (na gwarancji)

W ostatnią niedzielę (14.03) rano usłyszałem pisk pieca i po zejściu do kotłowni zobaczyłem napis "za duża temp. podajnika". Piec wygaszony i wychłodzony. Na początek nie wiedziałem co jest przyczyną tej sytuacji. Po ponownym uruchomieniu sterownika okazało się, że silnik od motoreduktora chodzi, ale już cała przekładnia nie. Ponieważ była niedziela więc złapanie serwisu DEFRO było niemożliwe. Paliłem całą niedzielę na rusztach wodnych.

W poniedziałek wyjeżdżałem w trasę, więc zajęcie się tematem serwisu i naprawy gwarancyjnej zostawiłem swojej żonie. Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że po zgłoszeniu awarii (ok. 12-stej w poniedziałek), serwisant przyjechał o 18-stej tego samego dnia i wymienił od ręki motoreduktor.

Pierwszy raz w życiu wzywałem serwis do pieca i pierwszy raz w życiu widziałem taką szybką i prefesjonalną reakcję.

Moje gratulacje dla serwisu DEFRO.

 

Jak możecie to podzielcie się swoimi spotkaniami z serwisami od pieców, bo nie wiem, czy oni działają tak zawsze (mam taką nadzieję), czy to tylko takie moje szczęście?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.