Skocz do zawartości
IGNOROWANY

15 St W Mieszkaniu Grzejniki Nie Grzeja


sebdra

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich.Mam problem z kaloryferami.Pol roku temu zmienilem kaloryfery z zeliwnych na nowe(nie wiem z jakiego tworzywa sa wykonane bo jestem laikiem w tych sprawach)Kaloryfery jest ich 5 bylo 6 ale jeden zlikwidowalismy.2 grzeja cale ze sie ich dotkanc nie da 3 w 70% powierzchni a 2 pozostale 10 cm od gory.Glowice ustawione sa na 5.Kaloryfery nie sa zapowietrzone.Mieszkanie znajduje sie na 3 pietrze w 3 pietrowym budynku.Zglaszalem to wspolnocie jednak oni twierdza ze przyczyna niegrzania jest to ze stare kaloryfery mialy automatyczne odpowietrzniki a my je zlikwidowalismy i przez to nie grzeja.Nie wydaje mi sie zeby to byla przyczyna gdyz nowe maja odpowietrzniki na koncu kaloryferow i jak je odpowetrzam to leci woda a nie powietrze.NIe slychac zadnych szumow w kaloryferach.glowiece sa firmy comap kaloryfery karmi a zawory nie wiem ale zalaczam fotke.Ktos mi powiedzial ze nalezy kryzowac zawory zeby wiecej wody szlo do kaloryferow ale nie wiem czy te zawory sie da kryzowac.Zaznaczam ze jestem zielony w tych sprawach.Prosze mi pomoc drodzy forumowicze-mam w domu 15 st.!!!Moze jest to problem z pompa ze nie ma tyle mocy zeby wode pompowac do mnie a mieszkam w najdalszym miejscu od pompy.Na zaworach pod glowica sa liczby 0 7 8 jak powinny byc one ustawione tzn 0 na dole czy u gory i czy moge je ruszac jesli tak to jak.Acha dolne rurki sa zimne a sa odkrecone na maxa.Dziekuje i pozdrawiam.

post-14893-1264700870_thumb.jpg

post-14893-1264700935_thumb.jpg

post-14893-1264701008_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zaworach pod glowica sa liczby 0 7 8 jak powinny byc one ustawione tzn 0 na dole czy u gory

Zdemontuj głowice, a następnie ustaw liczby na zaworach tak samo jak na tych dwóch grzejnikach, które grzeją tak że ich się nie da dotknąć.

Informuj czy grzejniki zaczęły grzać

Odnośnik do komentarza