Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomóżcie. Co nada się do ogrzania wysokiego mieszkania i zimnego ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mieszkam w wynajmowanym mieszkaniu o pow. 72 M2. Wysokość 3.40. mieszkanie nad bramą. Jest tam jeden sprawny piec kaflowy w pokoju. Reszta mieszkania bez ogrzewania. Ma przyjść administratorka dobierać rodzaj ogrzewania na prąd. Średnio nam się podoba ten pomysł bo koszta będą wysokie. Zima mamy tam (kuchnia, jadalnia, drugi pokoj, przedpokój) ok 10 stopni. W łazience zimniej. Mamy też w centralnym pomieszczeniu podłączenie do komina sprawne ale właścicielka nie chce żebyśmy tam grzali na węgiel mimo iż w pierwszym pokoju takie ogrzewanie mamy i to jest ok. Jak sprzęt polecili byście aby poradził sobie z takim mieszkaniem? Ja już myślałam o grzejniku olejowym do każdego pomieszczenia.. może choć trochę utrzyma ciepło po wylaczeniu. Nie znam się na tym dobrze. Właścicielka chce jakiś promiennik. Nie wiem czy to jest zdrowa i tanie opcja. Może jaka lepsza koza dałaby radę ogrzać ok 45m2 z taką wysokością? Pomóżcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

No jeśli już ogrzewanie elektryczne, to są maty na podczerwień, albo np. grzejniki akumulacyjne. Grzeje prąd w taniej taryfie, nagrzewa się cegła/szamot, a później powoli oddaje to ciepło. Stare takie kupisz za grosze, a nowe lepsze, już z wentylatorami wydmuchującymi zakumulowane ciepło od kontrolą.No jeśli już w elektryczne to są maty na podczerwień, albo np. grzejniki akumulacyjne. Grzeje prąd w taniej taryfie, nagrzewa się cegła/szamot, a później powoli oddaje to ciepło. Stare takie kupisz za grosze, a nowe lepsze, już z wentylatorami wydmuchującymi zakumulowane ciepło od kontrolą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie