Szczypiorr Opublikowano 6 Lipca 2019 #1 Opublikowano 6 Lipca 2019 Rok temu na początku lipca było pierwsze uruchomienie kotła i tak też jest w protokole.Przegapiłem przegląd bo rok już minął.Czy przegląd roczny jest potrzebny do gwarancji i już mi przepadla? Czy przegląd równie dobrze mogę robić raz do roku przed okresem grzewczym bez rygorystyczne przestrzegania aby nie przekroczyć 365dni?
giecik Opublikowano 6 Lipca 2019 #2 Opublikowano 6 Lipca 2019 Przeczytaj w warunkach gwarancji danego modelu/producenta
Szczypiorr Opublikowano 6 Lipca 2019 Autor #3 Opublikowano 6 Lipca 2019 Kocioł to junkers cerapur Smart, ma ktoś z nim doświadczenie w tej kwestii
teres Opublikowano 7 Lipca 2019 #4 Opublikowano 7 Lipca 2019 Dogadaj się z serwisantem i będzie wszystko ok.
giecik Opublikowano 7 Lipca 2019 #5 Opublikowano 7 Lipca 2019 Przeczytałem warunki gwarancji i podstawowy okres 24 miesięcy gwarancji zależny jest wyłącznie od przeprowadzenia pierwszego uruchomienia przez serwisanta. Później jest tylko zapis o zalecanych corocznych przeglądach. Czyli do 24 miesięcy gwarancja obejmuje bez przeglądów. Jeśli chcesz przedłużyć gwarancję do 5 lat to 3 miesiące przed końcem gwarancji musisz zlecić przegląd i tak co roku.
Szczypiorr Opublikowano 7 Lipca 2019 Autor #6 Opublikowano 7 Lipca 2019 Dogadaj się z serwisantem i będzie wszystko ok.Serwisant powiedział żeby była gwarancja muszę zrobić przegląd przed upływem roku.Jak widać gwarancja 24 miesiące jest bez niego.Dzięki, czyli zrobię przegląd przed zimą a potem 3 miesiące przed końcem dwóch lat.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.