Skocz do zawartości
Slowikls

Galmet Zagotowana woda w piecu, a grzejniki zimne

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam piec Luksus Eko Pid Dynamic, w nocy zdarzyła się sytuacja podczas ktorej zalaczyl sie alarm informujacy o przegrzanej wodzie. Z kranow lecial wrzątek, natomiast grzejniki w mieszkaniu byly zimne i to w taki sposob, że ostatnie grzejniki w obiegu zimne, a te bliżej pieca letnie. Jestem zielony w tym temacie, nie wiem dlaczego tak sie stalo, prosze was o pomoc w znalezieniu błędu i skutecznej naprawie. Z gory dziekuje za kazda okazana pomoc o wskazówkę, jesli trzeba podrzucic jakies zdjecie lub informacje dodatkową prosze pisac.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

1. Sprawdz pompe co
2. Sprawdz wode w obiegu ilosc na manometrze jaks wsrtosc, podaj ja
3. Czy masz jakis zawor 3d lub 4d
4.

Wysłane z mojego LG-M700 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wrzuc fotke instalacji przy kotle

Wysłane z mojego LG-M700 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zawory na grzejnikach są? Jest dosyć ciepło może się zamknęly na ustawionej temp a kocioł pracuje nadal. Podajesz za mało szczegółów instalacji, powodów może być od groma.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

• Podobna zawartość

• Przez jany79