Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SAS bio compact 12 kw duże spalanie


lukash9

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam kocioł firmy sas bio compact 12 kw, niestety strasznie dużo mi pali tj. około 37-45kg na dobę.  Może ktoś z Was podpowie mi jak zmniejszyć to spalanie? Jeden hydraulik mówi ze trzeba zalozyc siłownik +sterownik pokojowy, drugi ze nie ma takiej potrzeby, następny z kolei  mówi ze za pompkami które mam( jedna do co druga do cwu )  musze mieć zawory zwrotne czy tam zamykające, drugi ze nie musze. 

Edytowane przez lukash9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedzę od 2h i czytam strone, po stronie. Wyczytałem cos o jakiejś temperaturze na powrocie o czym w ogole nie  wiedziałem, o ustawieniach zaworu 4d, o jakiejś pracy kotla, bądź pracy w podtrzymaniu. Z waszych rozmów to wydaje mi się ze wiekszosc z Was zajmuje się bądź interesuje hydraulika, a ja jestem laikiem w tym temacie i nic z tego nie rozumiem, bo mnie to nie kreci, Chciałbym tylko ustawić swój piec żeby mi mało palil, z tad moje pytanie jak to najlepiej zrobić. Pomozecie ? 

Edytowane przez Ryszard
Nie ma potrzeby cytowania ostatniego postu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach