Pieklorz Opublikowano 9 Listopada 2017 #26 Opublikowano 9 Listopada 2017 Tak, jak podniesiesz to żeliwne palenisko, to ten dolny kwadrat leży na ramce żeliwnej - cieniutka warstwa sliconu i na połączeniu od dołu tego dużego z ramą palnika co do tych nastaw serwisowych, w pierwszej kolejności sprawdź jaką masz dmuchawę na każdej dmuchawie jest gdzieś naklejka z napisem jej typu... 1. Wyłącz sterownik guzikiem zasilania 2. Trzymaj wciśnięte P i załącz zasilanie (nie puszczaj P) jak pojawi sie napis KONFIGURACJA PUŚĆ PRZYCISKI to dopiero kończysz trzymanie wciśniętych 3. Dalej naciskając P przechodzi na kolejne pozycje, jak będzie napis HASŁO to wbijasz 10 i tu mi się merda z irydem, w każdym razie jedziesz na pozycję Moc biegu 11 i wbijasz dla dmuchawy np. RMS120 50% a dla np. WPa07 70%, jedziesz dalej P i Moc dmuchawy bieg 1 dajesz na 8-9% dla RMS120 lub 20% dla Wpa07 jak to ustawisz musisz przytrzymac P ok 6-7sekund, aby sterownik sobie to zapisał, ster się zresetuje z zapisanymi zmianami
Jockey Opublikowano 9 Listopada 2017 #27 Opublikowano 9 Listopada 2017 Jak masz taki większy kwadrat, to te palniki prowadzi się bardziej na płaskim palenisku albo takim minimalnie wypukłym... Pieklorz, zaciekawiłeś mnie. Dlaczego te palniki prowadzi się na bardziej płaskim palenisku. Możesz rozwinąć swą myśl? Będę wdzięczny.
Pieklorz Opublikowano 10 Listopada 2017 #28 Opublikowano 10 Listopada 2017 Jak pisałem deczko wyżej, te konkretne żeliwne nad ślimakiem mają kwadratowy otwór ok.10x10cm, nad którym rozsypuje sie to po jak to określam kwadratowym koszyczku, gdzie następuje spalanie. Te modele wyżej nie mają szerszych rantów dopalających, więc jak zbudujesz za wysoki kopczyk, to spadać do popielnika będzie Ci niedopał. Zatem od płaskiego po lekko wypukłe. Byle kratera nie robić, tj nie odkrywać na bokach otworów napowietrzających, bo wówczas więcej spalisz.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.