domelspi Opublikowano 24 Września 2017 #1 Opublikowano 24 Września 2017 Witam serdecznie. Wynajmuje mieszkanie z ogrzewaniem podłogowym i bedzie to moja pierwsza zima wiec chciałbym żeby bylo wszystko jak należny. Załączyłem na próbę piec aby sprawdzić czy wszystko działa i mam wrażenie ze podłogówka nie daje rady. Mieszkanie ma 40m2 wiec nie jest to duza powierzchnia grzewcza i jak na moje oko po okolo 10h powinno juz byc czuć lekkie ciepło. Jestem zupełnie zielony w temacie. Dzwoniłem do właściciela i powiedział mi ze poprzedni lokatorzy mieszali cos przy instalacji i dziś mi nie powie co zrobić. W instalacji sa z tego co zauważyłem 2 zawory przy ktorych mozna cos pokręcić (zaznaczyłem na zdjęciach) Czy trzeba je jakos odpowiednio ustawic zeby grzało jak należny? Dodam jeszcze ze piec dzis chodzi od 8:00 Bede bardzo wdzieczny za podpowiedzi
kiminero Opublikowano 24 Września 2017 #2 Opublikowano 24 Września 2017 Gorąco się robi od samego patrzenia na to cudo, a Ty twierdzisz, że podłoga zimna... Po pierwsze sprawdź czy ta pompa w ogóle pracuje.
domelspi Opublikowano 24 Września 2017 Autor #3 Opublikowano 24 Września 2017 pompa pracuje. Ogolnie rzecz biorac wydaje mi sie ze piony sa odwrotnie? nie mam pojecia o co tu chodzi.
kiminero Opublikowano 24 Września 2017 #4 Opublikowano 24 Września 2017 Sytuacja powinna wyglądać tak: P.S. Tam brakuje głowicy termostatycznej i nastawy będą wg termometrów. Jak cokolwiek ruszy, to lepszy obieg na podłogę wymusisz dławieniem zaworu powrotnego.
domelspi Opublikowano 24 Września 2017 Autor #5 Opublikowano 24 Września 2017 zrobilem jak na Twoim schemacie. Cieplo zatrzymuje sie w miejscu gdzie zaznaczylem czerwona pionowa linia. Nie wiem co jest grane. Co do zaworu bezpieczeństwa jest lekko odkrecony i tyle. Po calkowitym odkreseniu nic sie nie dzieje.