Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zasobnik Cwu.

wiolinek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam  Kolegów .Bardzo proszę o wyrozumiałość jeśli wzbudzę wesołość ...

Zasobniki cwu  100l dwupłaszczowy podłączony do pieca 1 F Cerapur Compact 14kW ..Zasobnik nagrzewa się szybko ale w warstwie wody bliższej płaszczowi .Pytanie : czy ma sens montaż pompy cyrkulacyjnej tak aby przemieszała wodę tylko w zasobniku .Grzeję wodę na minimum -czyli 40 st C .Czy wększy sens ma podgrzewanie na 50-60 st i zawór termostatyczny trójdrogowy ? Jacek 

Gość Digitrax
Opublikowano

Dołóż pompę cyrkulacyjną i będzie dobrze.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedz. Pytanie jeszcze jedno . Ponieważ jestem  amator nie zamontowałem na powrocie przed piecem filtra ,Dać na mszę czy spróbowac założyć filtr ? Nie jestem pewien czy kocioł ma filtr przed pompą .

Gość Digitrax
Opublikowano

Do kotła filtr nie jest potrzebny. Musi się on znajdować bezpośrednio przed pompą.

Gość Digitrax
Opublikowano

Instalacje CWU na budynkach wielorodzinnych są grzane do max 55 stopni. Mieszkańcy wtedy się skarżą, że woda parzy więc z reguły jest to w zakresie 45-50 stopni.

Opublikowano

Myślę że przy zasobniku pojemnosciowym można na co dzień ustawić temp.komfortową dla użytkownika powiedzmy 45/50 a okresowo podnieść do 70 aby zabezpieczyć się przed legionellą.Sterowniki wielu kotłów mają mozliwość zaprogramowania tej funcji.

Opublikowano

Witam  Kolegów .Bardzo proszę o wyrozumiałość jeśli wzbudzę wesołość ...

Zasobniki cwu  100l dwupłaszczowy podłączony do pieca 1 F Cerapur Compact 14kW ..Zasobnik nagrzewa się szybko ale w warstwie wody bliższej płaszczowi .Pytanie : czy ma sens montaż pompy cyrkulacyjnej tak aby przemieszała wodę tylko w zasobniku .Grzeję wodę na minimum -czyli 40 st C .Czy wększy sens ma podgrzewanie na 50-60 st i zawór termostatyczny trójdrogowy ? Jacek