Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ocieplenie Stropu I Sufitu


IPS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Na początku zaznaczę, że jestem totalnie zielony w temacie dociepleń i pomimo, że przeczytałem już kilkadziesiąt stron różnych tematów o ocieplaniu to nadal nic nie wiem smile.gif

Może zacznę od domu:
- dwie kondygnacje z czego parter można powiedzieć gospodarczy( kotłownia, garaż itp ), a piętro użytkowe + niskie poddasze, około 120cm wysokości, dach papa, bez piwnicy
- powierzchnia 10m x 10m
- ściany suporex + przerwa bez docieplenia + połówka suporexu
- jakiegokolwiek ocieplenia brak

Zastanawiam się nad ociepleniem stropu od góry, tj. wyłożenia poddasza wełną mineralną lub styropianem + styropian od dołu na sufit w garażu i pomieszczeniach na dole, pytanie czy dobrze myslę, a jeśli nie to jak najlepiej to ograć ?
Jakiej wełny/styropianu użyć ?

Bardzo dziękuję za jakiekolwiek porady!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście jeżeli parter nie ogrzewany to tak jak mówisz styropian na sufit na parterze, na strych wełna najlepiej na zakładkę min 15cm w dwóch warstwach. Co do jakości wszystko zależy od zasobności portfela, jeżeli strych nie używany to ja spokojne zainwestowałbym w tańsza wełnę ale grubsza warstwę i tak wychodzi taniej za 20 zł możesz mieć nawet 45 cm m2, sądzę że to i tak będzie lepiej niż lepszej wełny o grubości 15 cm za m2.

 

Wysłane z mojego 5015D przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach