bany13 Opublikowano 9 Stycznia 2014 #1 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Mam pewien problem dotyczący ciągu w piecu centralnym jestem początkującym więc proszę o wyrozumiałość. Problem polega na tym że do filara są podłączone dwa piece kocioł co i kuchnia kaflowa. W kuchni kaflowej jest bardzo wysoki ciąg natomiast w kotle co ciąg jest niski i czasami zdarza się że wylatuje z niego dym dodam że palę tylko węglem, koksem opałowym, i suchym drewnem mój piec to zębiec swk 14 kw a przewód kominowy wynosi 25x25. Proszę o szybką pomoc
januszj26 Opublikowano 9 Stycznia 2014 #2 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Witam Musisz dorobic szczelne zamykanie czopucha od kuchni i zamykac jak palisz w piecu.
sybiga Opublikowano 10 Stycznia 2014 #3 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Witam :) Może naszkicuj,narysuj ten pion komina ile ma metrów wysokości i co gdzie wpięte . I w jaki sposób, średnice przyłączy itp.(im więcej tym lepiej) Na pewno szybciej i celniej ktoś doradzi -_-
automatyk Opublikowano 10 Stycznia 2014 #4 Opublikowano 10 Stycznia 2014 czy te źródła ciepła są wpięte na jednym poziomie ? czy na różnych
bany13 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor #5 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Witam Musisz dorobic szczelne zamykanie czopucha od kuchni i zamykac jak palisz w piecu. Chodzi oto że w kuchni niema czopucha ponieważ to piec murowany bezpośredni podłączony do komina.
bany13 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor #6 Opublikowano 10 Stycznia 2014 czy te źródła ciepła są wpięte na jednym poziomie ? czy na różnych kuchnia jest wmurowana nieco wyżej niż kocioł co
bany13 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor #7 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Witam :) Może naszkicuj,narysuj ten pion komina ile ma metrów wysokości i co gdzie wpięte . I w jaki sposób, średnice przyłączy itp.(im więcej tym lepiej) Na pewno szybciej i celniej ktoś doradzi -_- na szkicu wygląda to tak