AdamGuitar Opublikowano 25 Kwietnia 2013 #26 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 na instalacji widzę dużo złączek. Odkręciłbym tę na kotłem (holender) (najpierw spuszczając całą wodę z instalacji zwracając uwagę na jej ilość) a następnie przy rozkręconym holendrze o którym pisałem wcześniej napełnić kocioł wodą aż na złączu pojawi się woda. następnie postępować tak z każdy złączem aż do naczynia zbiorczego. jest to czasochłonne ale będzie pewność ,że woda dochodzi aż do naczynia. Na każdym śrubunku sprawdzać czy nie ma pełnej uszczelki (bez otworu).
AdamGuitar Opublikowano 25 Kwietnia 2013 #27 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 To uszczelka odpada, szukać na złączach czy nie ma zanieczyszczeń blokujących przepływ. najczęściej na powrocie do kotła. Ciepła woda jest na tej samej nitce co c.o. i też jej nie ma?
KORNATI Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor #28 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 no nic sama jednak nie popradzę.dziękuję wszystkim za poswięcony czas.jeśli sa jeszcze jakieś pomysły to proszę pisać.jak przyjdzie fachowiec przynajmniej oględnie będę wiedziała czy coś zrobił czy nie.
AdamGuitar Opublikowano 25 Kwietnia 2013 #29 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Przy zaciętym zaworze grawitacyjnym , zatkany filtr przed pompą.
KORNATI Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor #30 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 tak na tej samej.ciepła woda jest.grzeje grzałką.
AdamGuitar Opublikowano 25 Kwietnia 2013 #31 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 To są takie najważniejsze punkty instalacji które maja wpływ na całą instalację zatkanie jednego grzejnika powodowałoby lokalny brak przepływu w jego obrębie
AdamGuitar Opublikowano 25 Kwietnia 2013 #32 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 To aby ruszyć zacznij od filtra pompy i zaworu grawitacyjnego. Filtr można sprawdzić zamykając zawory za i prze pompą. A grawitacyjny po spuszczeniu wody i rozebraniu części instalacji od strony kotła. Tu już raczej potrzebny monter.
KORNATI Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor #33 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 dziękuję bardzo za cenne rady
AdamGuitar Opublikowano 25 Kwietnia 2013 #34 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 To tłumaczyło by brak wody w kotle powietrze nie ma jak wydostać się z instalacji.
KORNATI Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor #35 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 jak odkręcę na maxa wode gy dopuszczam wody do kotła to na tym manometrze dochodzi do czerwonej kreski i puszcza na dole zawór bezpieczeństwa,a jak powolutku to jakoś idzie i przel;ewa się.nie wiem czy to ma znaczenie
AdamGuitar Opublikowano 25 Kwietnia 2013 #36 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Tak ale woda może płynąć powrotem a nie zasilaniem. zacząłbym od tego filtra. Od czegoś zacząć trzeba a to najprostsza robota z niewielkim nakładem pracy.
KORNATI Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor #37 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 no to od początku tak myślłam tylko nie wiedziałam jak to fachowo nazwać.dzięki wielkie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.