Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tłok


robogaz

Rekomendowane odpowiedzi

nie znam się na samych napędach tłoka ułożyskowania niezawodności trwałości ale na zdjęciu tego nie widać wiec i tak trudno coś powiedzieć a gdzie zamontujesz ten podajnik w sęcie jakim kotle?? Żeby uzyskać jakąś sprawność bo tak cześć energii pójdzie do nieba ale popieram pomysł jeżeli są chęci i umiejętności czemu nie ach trzeba to przekalkulować jakie koszty czy nie opłaca się kupić gotowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montuje go w miałowcu 38kw ale z boku poniewaz kocioł ma taki przekrój że pozwala mi na duże manewry

Sprawność myśle że nie straci zrobimy tak aby nie stracił.

Palnik to jest tylko wzór ale mój będzie bardzo podobny tyle że na dwa tłoki poniewaz w taki sposób wyeliminuje przechodzenie jakichś zapalen do zbiornika.

Napęd własnej kąstrukcji 1,15 obr.min przy ok.1000nM.

Sterownik własnej produkcji z wszystkimi potrzebnymi czujnikami plus pompy.

Jedyny zakup to zbiornik na opał.Koszt wyliczyłem na jakies 800 zł wiec to jest duża róznica co do kupnego.

A ogladając tłokowce gotowe mam pewne watpliwosci ichce je wyeliminowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jak będziesz miał wsteczny ciąg w kotłowni to nawet V6 nie pomoże.

Pamiętaj żeby zrobić duże palenisko bryłki o wielkości 6cm potrzebują trochę czasu żeby się wyrzażyć,

może także pojawić się problem, że zewnętrzna warstwa się wypali i taki popiół zaizoluje wnętrze przed

dalszym wypalaniem - obserwuję takie coś u siebie na grubym groszku.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Co powiecie na temat takiego sposobu podawania opału

Chcę zrobić taki sam ale zakres uziarnienia to 0-60mm

Tak aby mógł być podawany groszek