Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum o ogrzewaniu

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Dmuchawka do ogniwa 13 kw

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Kocioł ogniwo 13 kw palone weglem i drewnem. Piec ma mozliwosc podłaczenia dmuchawy z boku pieca. Jaka dmuchawe kupic? Prosze najlepiej o linka bo jestem zielony. Do tej pory palone w piecu.. Tak ze trzyma gora 2 godziny. Najeazniejsze pytanie czy majac taką dmuchawke ze sterownikiem moge zasypac kociol weglem i ustawic tak ze jesli temp. Spadnie ponizej 40 stopni to sama zacznie mu dmuchac? 

Opublikowano

Jeśli chcesz sterownik z dmuchawa to tylko zestaw z funkcją PID. Może być Tech ST 28 lub ST 81 oba z funkcją PID. Sterowniki bez pid-u są badziewne i nie idź w to. 

Palić należy od góry , sterownik utrzymuje stałą temperaturę , taką jaką nastawisz ,cały czas. Wentylator pracuje non stop w zakresie obrotów od 1% do 100% cały czas i nie ma przerw ani tzw przedmuchow. I o to chodzi, tak działa funkcja PID.

Edytowane przez witek1234

Opublikowano
  • Autor

Dzieki a co jesli rozpali za mocno i np. temperatura ustawiona na 60 i przekroczy to wentylator powinien sie wyłaczyc? A co z klapko na drzwiczkach do ktorej podlanczamy miarkownik zamykamy ja na stałe? 

Opublikowano