Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaka instalacja??

kosa199312

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem laikiem jeżeli chodzi o sprawy związane z hydrauliką dlatego kieruje się z pytaniami na to forum.

Piec: Brastal Eko Max Mini 17,5 KW, sterownik Backfire 2.0

Jesienią wymieniałem stary piec (kopciuch) na nowy zasilany ekogroIMG_20190317_151838.thumb.jpg.e93422e8e8b9d87046395b886dc6d6f9.jpgszkiem. W starym piecu w najwyższym punkcie miałem zamontowane naczynie wzbiorcze, które przy zakładaniu nowego pieca zostało zlikwidowane. Czy ktoś po zamieszczonych zdjęciach może, wypowiedzieć się o mojej instalacji?? Dodam tylko że piec znajduje się poza domem (5 metrów w komórce). Dziękuje i pozdrawiam.

IMG_20190317_120042.jpg

IMG_20190317_120050.jpg

IMG_20190317_120206.jpg

IMG_20190317_120213.jpg

Obecnie kocioł w układzie zamkniętym brak zabezpieczenia w postaci wężownicy schładzającej lub zaworu schładzającego.Na zdjeciach nie widać też kolejnego zabezpieczenia w postaci zaworu bezpieczeństwa .Brak ochrony kotła przed korozją niskotemp..Kolejny błąd to odpowietrznik automatyczny na wyjściu z kotła (na ssaniu pompy)Dziwne podłączenie zaworu 3D.Od czego idą rury zaznaczone strzałką w załączniku?

A tak w ogóle to z DTR-ki tego kotła wynika że nie może być on montowany w układzie zamkniętym patrz.zał.

schemat 3.jpg

kocioł.jpg

Dziękuje za szybką odpowiedź.

Zaznacze jeszcze że piec podłączany był częściowo do starej instalacji. Ponadto w  dwóch miejscach na piętrze mam zamontowane odpowietrzniki automatyczne.

Odnosząc się do rur: górna kierowana jest do bojlera(zdjęcie nr 3), środkowa połączona jest ze starymi rurami,zaś dolna oznaczona rura zasila znajdujący się obok korytarz oraz łazienkę. Dorzucam 2 kolejne fotki( to wszystko znajduję się w domu gdzie od dołu doprowadzone są rury z kotłowni z komórki.)IMG_20190317_173915.thumb.jpg.f24120b6add415b32ee99bc2c8666129.jpg

IMG_20190317_173936.jpg