adamu Opublikowano 6 Września 2018 #1 Opublikowano 6 Września 2018 Witam , przez sezon letni na CWU palę w piecu awaryjnie z dmuchawą na ruszcie żeliwnym , mam problem z dwoma rzeczami : - pokrętło regulacji klapki w dolnych drzwiczkach pieca jest nie do ruszenia ; - śruba mocująca czujnik spalin w czopuchu podobnie "zaspawana" (łeb urwany) ; Mam zagwozdkę czy to się stało przez to ,że piec stał i okazjonalnie było palone na ruszcie awaryjnym ? A jest możliwość ,że pokrętło od klapki puści jak się zacznie palenie w dolnej komorze zimą ? Nie mam pomysłu wd40 nie pomagało w obu przypadkach .
rumunn9r Opublikowano 6 Września 2018 #2 Opublikowano 6 Września 2018 Palenie na ruszcie awaryjnym w takich wynalazkach to proszenie się o kłopoty bo nie dość że zalepisz wszystko smoła to usmazysz czujnik temperatury spalin jest tak marny pt1000 nie wiem dlaczego jeszcze nie stosują termopar...Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
mazima Opublikowano 14 Września 2018 #3 Opublikowano 14 Września 2018 Miałem tę sama sytuację ze śrubą w dolnej klapce ale pomógł WD40. Po ruszeniu wysmarowałem śrubę smarem po wewnętrznej stronie i z zewnątrz, jeszcze raz WD40 i jest do teraz ok. Śruba od czujnika spalin też zastrajkowała ale tak odkręcałem, że łepek został i po minimetrze odkręcałem. Po wykręceniu już śruby nie wkręcałem jej tylko czujnik mam wsadzony luzem. Też palę okazjonalnie latem bo mam kolektory i tak się stało. Proponuję śrubę od czujnika przewiertać aby wypadła i już nie wkręcać niczego. Widziałem na filmikach, że użytkownicy nie dokręcają czujnika tylko wsadzają luzem aby co tydzień go przeczyścić bez kręcenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.