Skocz do zawartości

PanKazimierz

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc w doborze kotła gazowego. Jestem laikiem w temacie, a muszę go wybrać w przyszłym tygodniu, bo ekipa remontowa czeka.

 

opis mieszkania:

Mieszkanie 100m2 w kamienicy

7 grzejników

2 miejsca poboru wody (łazienka, kuchnia)

do tej pory zamontowany był stary kocioł gazowy dwufunkcyjny Saunier Duval thematek C chyba 24kW.

Problem z nim był taki, że leciała albo gorąca woda, albo zimna - ciężko było ustawić ciepłą, dodatkowo nie dawał rady przy jednoczesnym użyciu ciepłej wody w kuchni i łazience... poza tym mało awaryjny :)

 

oczekiwania dot. kotła

kocioł indukcyjny, z zamkniętą komorą spalania, wiszący, bez dodatkowego zasobnika na wodę

nieawaryjny

cichy (kotłownia sąsiaduje z sypialnią)

wystarczająco mocny żeby można było jednocześnie np się kąpać w łazience i myć gary w kuchni

oszczędny

sterowanie mobilne (miły gadżet, ale jak się nie da to trudno)

budżet: 3000-6000 zł

 

w okolicy mam następujące serwisy:

ariston, Beretta, de dietrich, ferroli, immergas, junkers, saunier duval

 

Podobał mi się ariston alteas one, ale nie wiem czy nie będzie za słaby - podajże 24KW i 10l/min

dodatkowo czytałem negatywne opinie o piecach tej firmy że awaryjne i bardzo słabo z serwisem i że długo się czeka na zamówienie części wymiennych. Ale nie wiem czy to pisała konkurencja, czy wy też możecie potwierdzić te opinie.

 

Bardzo was proszę o opinie i pomoc, bo sam już nie wiem co mam wybrać. Wszystkie te kotły wydaja mi się identyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

victrix 28kw 2f nie terra i nie TT koło 4 tyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach