DomekASJ Opublikowano 6 Listopada 2014 #1 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Witam serdecznie wszystkich, jestem nowicjuszem w paleniu tego typu kotle, jakie macie mniej więcej ustawienia Lazara? Mam ekogroszek z KWK Piast Dziękuje z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oman7 Opublikowano 6 Listopada 2014 #2 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Pytasz?Bo troszkę sadzy się pojawiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DomekASJ Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor #3 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Nie, ale jakoś dużo popiołu nie dopalony węgiel. Jestem na etapie uczenia się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oman7 Opublikowano 9 Listopada 2014 #4 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 No to mamy te same kociołki. W tej chwili też palę ekogroszkiem z Piasta ale u mnie jest on całkiem dopalony popiołu też nie ma za wiele ale troszkę się spieka. Sterownik masz we funkcji Fuzzy Logic czy palisz na ręcznych ustawieniach? Trochę opisz swoją instalację czy masz zawór 4D jaką powierzchnia do grzania no i możesz zrobić zdjęcie jak wygląda twój popiół,łatwiej będzie pomóc. Kiedy kupiłeś kocioł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DomekASJ Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor #5 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Palę na ustawieniach podstawowych, kupiłem go w czerwcu, ale teraz jest zainstalowany, wiec będę się gon uczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oman7 Opublikowano 9 Listopada 2014 #6 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Jakie masz nastawy napisz bo nic nie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...