jacoslavz Opublikowano 28 Maja 2013 #1 Opublikowano 28 Maja 2013 Witam, byłem zainteresowany zakupem kotła Seko jednak po przeglądzie ichniejszego serwisu www.seko.pl jestem zażenowany... Na stronie www w ogóle nie działa większość linków, np.: http://seko.pl/kotly_co/kotly_wielopaliwowe_podwojne ... nie znaleziono strony; /1/"]http://seko.pl/kotly_co/wielopaliwowe_weglowe_kotly_piece_wielopaliwowe#prettyPhoto[node-]/1/ … nie znaleziono strony; http://seko.pl/kotly_co/palnik_retortowy ... nie znaleziono strony itd. itd. Praktycznie w każdym dziale serwisu są nieaktywne linki, do zdjęć, opisów itp. Fatalnym podsumowaniem jest fakt iż na stronie nie działają nawet takie działy jak: „O marce Seko”, „Współpraca”, a nawet „Polityka jakości” Jeżeli ich kotły działają tak jak internetowa wizytówka firmy to gratuluję... Ja w takim przypadku od produktów seko wolę się trzymać z daleka. To nie jest małe niedopatrzenie… raczej porażka marketingowa dla szanującej się firmy.
Rafal71642 Opublikowano 28 Maja 2013 #2 Opublikowano 28 Maja 2013 Kolego z tego co wiem to strona seko jest w przebudowie, fakt mogliby napisać coś o tym i przeprosić za utrudnienia. Z kotłów z tego powodu nie rezygnuj, są całkiem niezłe, napewno warte oględzin. Pozdrawiam Rafał
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.