Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pytanie O Poprawność Montażu


barney2231

Rekomendowane odpowiedzi

Przede wszystkim jako nowy użytkownik witam wszystkich.

Jestem laikiem w sprawach kotłów i ogrzewania stąd mam kilka pytań odnośnie montażu pieca przez pewną firmę.

Otóż po nieszczelności starego kotła zamówiłem firmę która kupiła do mojego domu kocioł Propter G 30kW, wszystko byłoby fajnie gdyby nie to że przy wyższej temperaturze zawór bezpieczeństwa w piecu ciekł, sprawdziłem i okazało się że zamontowano zawór 1,5 bar (chyba tak się pisze) a potrzebny był minimum 2, tak więc wymieniłem go na 2,5. Problem jednak nie zniknął, dziś odwiedził mnie sąsiad i stwierdził iż drugi z króćców wyprowadzających wodę do instalacji też powinien być podłączony do instalacji, a domyślnie jest zakręcona na nim zaślepka. Stąd pytanie czy podłączać drugi króciec do instalacji czy może jest to tylko problem zbyt wysokiego ciśnienia wody i po dopasowaniu go problem zniknie. Przepraszam za błędy i dziwny opis ale jak wspomniałem jestem zielony w tej kwestii. góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.fxcam1325693251837.th.jpg 2.fxcam1325693280089.th.jpg

 

Na zdjęciu pierwszym to co sugerował sąsiad czyli podłączenie drugiego króćca wyprowadzającego wodę (nr.1) do instalacji (nr.2), natomiast (nr.3) to wspomniany zawór z którego cieknie woda przy wyższych temperaturach. Drugie zdjęcie to widok ogólny. Słaba jakość bo na chwilę obecną nie mam jak zrobić lepszych, jeśli będą potrzebne zrobię jutro już aparatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach