MeLIR Opublikowano 19 Kwietnia 2024 #1 Opublikowano 19 Kwietnia 2024 Witam, często czytam, porównuję wykresy, korzystam z waszych doświadczeń ,niestety dzisiaj moja aplikacja MELCloud przestała działać wyświetla się informacja : -Twoje urządzenie nie ma dostępu do internetu -Proszę sprawdzić połączenie internetowe oraz konfigurację MEL Cloud dla urządzenia. Na interfejsie migają diody zielono NET,UNIT ,oraz pomarańczowa ERR. Bardzo proszę w miarę prosto napiszcie mi co powinnam zrobić , "w miarę prosto" ponieważ mam już wiek, prawie siódemka . Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj
Patrol Opublikowano 19 Kwietnia 2024 #2 Opublikowano 19 Kwietnia 2024 Jest awaria - problem z serwerami MEL, więc Melcloud nie zbiera danych. Leży cała Europa.. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.