OliLa Opublikowano 3 Listopada 2019 #1 Opublikowano 3 Listopada 2019 Witam wszystkich Szukalam podobnego tematu ale nie znalazłam, mam nadzieje, ze nie powielam treści. Potrzebuję pomocy w obsludze nojego kociołka. Mam go od roku ale do tej pory sie nie polubiliśmy i chyba nie polubiny, ponieważ coraz to nowsze mam z nim problemy. Serwisant (nie bezpośrednio Kostrzewy ale tez innych kotłów) zachwala ten piec nad niebiosa, ja szału nie widzę ale do rzeczy. Od kilku dni mam problem z kociołkiem Kostrzewa Twin Bio Luxury czarnym. Kociołek przeszedł już roczny przegląd ale mój problem do tego pieca pozostał. A mianowicie. Piec ustawiony w trybie AUTO. Jednego dnia temperatura zewnętrzna osiągnęła wartość "zimową" (ok 3st). Kocioł ładnie domek nagrzał, po czym następnego dnia temperatura zewnętrzna wynosiła już wartości "letnie" (8st) i wiadomo temperatura zadana pieca spadla na 7st przy osiągniętej temperaturze 60st. Po kilku minutach wystąpił Alarm 6 Obwód bezpieczeństwa. Poczekalam aż temperatura kotła spadnie i wcisnęłam bezpiecznik STB. Powiedzialam o tym serwisantowi ale on stwierdził, ze to nie możliwe zeby byla to wina przejścia z trybu zima na lato i problemu nie widzi. Wieczorem po wizycie serwisanta ustawiłam ręcznie na piecu temperature zimową, piec się nagrzał po czym wróciłam na lato i zadziało się dokładnie to samo. Dzisiaj ten sam problem przy zmianie temperatury zewnętrznej. Nie za bardzo to rozumiem, nigdy wcześniej to sie nie działo. Kocioł mam rok. Serwisant twierdzi że jest to nie możliwe (a jednak). Może ktoś z Was miał ten problem, a może to z ustawieniami (nie mam do nich dostępu) jest coś nie tak? Proszę o pomoc.
pastor Opublikowano 3 Listopada 2019 #2 Opublikowano 3 Listopada 2019 Kocioł na gwarancji? Nagraj co się dzieje i zgłoś. Zarządaj naprawy lub wymiany. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
OliLa Opublikowano 3 Listopada 2019 Autor #3 Opublikowano 3 Listopada 2019 Tak, tak kociołek na gwarancji. Jeżeli to się nie zmieni to chyba faktycznie będę musiała do nich dzwonić.
Gość Trener40 Opublikowano 3 Listopada 2019 #4 Opublikowano 3 Listopada 2019 54 minuty temu, OliLa napisał: Mam go od roku ale do tej pory sie nie polubiliśmy i chyba nie polubiny, A życzenia urodzinowe były złożone... Może focha strzelił :) Zadzwoń do Kostrzewy i powiedz co się dzieje... Jak ten Pan po drugiej stronie słuchawki też będzie " zielony", to niech wysyła swojego serwisanta i niech ustawia/sprawdza/naprawia.
pastor Opublikowano 4 Listopada 2019 #5 Opublikowano 4 Listopada 2019 Swoją droga jak to jest ze ludzie mając kocioł na gwarancji szukają pomocy na forum a nie u producenta? . To coś znaczy A teraz przyznać się Kto z nas jest serwisantem tej firmy? się czegoś nauczyWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Gość Trener40 Opublikowano 4 Listopada 2019 #6 Opublikowano 4 Listopada 2019 Pewnie ich tu nie ma, bo wszystko wiedzą. Osobiście miałem doczynienia z dwoma, którzy działają na łódzkim terenie. Jeden cwaniak, a drugi dość życzliwy i pomocny człowiek. Z cwaniakiem miałem kontakt osobisty jakieś 4 lata temu i na tym się skończyło, a z życzliwym jedynie rozmowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.