TommekG Opublikowano 29 Września 2019 #1 Opublikowano 29 Września 2019 Witam, posiadam kocioł Defro Uni Duo R 15 Kw z zapalarką. Na sterowniku pojawia się błąd "Niedrożność kanału nadmuchowego" . Wyjąłem turbinę przeczyściłem tam cały kanał. Wyczyściłem także palnik rynnowy wraz z odkręceniem na dole zaślepki i przeczyszczeniem. Komunikat jak się wyświetlał tak się wyświetla już nie mam pomysłu co może być.
PioBin Opublikowano 29 Września 2019 #2 Opublikowano 29 Września 2019 Pali się dobrze? Jeśli tak to w serwisie wyłącz automatyczne testy dmuchawy.
TommekG Opublikowano 29 Września 2019 Autor #3 Opublikowano 29 Września 2019 Tak nie ma spieków. Robiłem test dmuchawy to dmuchawa dmucha na całego ale test kończy się błędem. Dodatkowo teraz doszedł błąd "chwilowy brak obrotów"
PioBin Opublikowano 29 Września 2019 #4 Opublikowano 29 Września 2019 Brak informacji o obracającej się turbince lub prędkość za niska. W serwisie możesz podejrzeć aktualny odczyt impulsów.
TommekG Opublikowano 29 Września 2019 Autor #5 Opublikowano 29 Września 2019 Nie wiem czy to nie wina kabla od halotronu nadmuchu
PioBin Opublikowano 29 Września 2019 #6 Opublikowano 29 Września 2019 Możliwe. Albo turbinka albo sterownik. Dawno dawno temu u mnie kabel się uszkodził. Stopiła się izolacja gdyż leżał na rurze podajnika.
TommekG Opublikowano 29 Września 2019 Autor #7 Opublikowano 29 Września 2019 Patrzyłem to zwykły kabel alarmowy 6. Myślę że bez problemu powinno dać się go wymienić
PioBin Opublikowano 29 Września 2019 #8 Opublikowano 29 Września 2019 Przedzwon przewody miernikiem czy jest ciągłość oraz czy nie ma zwarcia pomiędzy nimi.
TommekG Opublikowano 29 Września 2019 Autor #9 Opublikowano 29 Września 2019 właśnie to zrobiłem i na jednym nie ma sygnału
PioBin Opublikowano 29 Września 2019 #10 Opublikowano 29 Września 2019 No to do wymiany. Jak na gwarancji to pisz do defro przyślą nowy.
TommekG Opublikowano 29 Września 2019 Autor #11 Opublikowano 29 Września 2019 Kupię jutro dwie Rj-11 i kabel i sam zrobię bo pisać do Defro to zaraz podeślij fakturę to podeślij stary kabel i za 2 tygodnie dopiero przyjdzie drugi jak stwierdzą że to nie twoja wina
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.