Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowe mieszkanie - nowy piec.


retrozbyt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów! :D
Chciałbym zacząć na wstępie, że jestem totalnie zielony jeśli chodzi o ogrzewanie bo wychowany w blokach (pokrętło odkręcałem i było ciepło ;) ). 
Kupiłem mieszkanie około 60 metrów w kamienicy. Kamienica z podwojnej cegły, ocieplona styropianem (oszczędnie, bo chyba 8cm). Mieszkanie jest w prostokącie, po krótkim boku jest nieogrzewana klatka z drugiej strony mały nieogrzewany stryszek, który pełni funkcje piwnicy. Długie ściany to ściany zewnętrzne, nad mieszkaniem stropodach, z kiepską izolacją (15cm wełny i mała wolna przestrzeń z uwagi na niskie mieszkanie). W małym pokoju około 10 metrów2 , sypialni 20 metrów2 i łazience 8 metrów2 sufit został docieplony styropianem 5cm. Mieszkanie znajduje się na 1 pietrze, pode mną kawalerka i duże biuro rachunkowe. W mieszkaniu jest instalacja gazowa z piecem dwufunkcyjnym  Viessmann Vitopend 100 ze sterownikiem Auraton.