arielos86 Opublikowano 17 Grudnia 2015 #1 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Witam wszystkich. Wprowadzilem sie do domu typu szereg środkowy. Znajduje sie tu piec starszego typu (smieciuch) mam z nim spory problem bo strasznie dymi na kotlownie. Dodam ze piec wyczyszczony komin tez niby wszystko ok? Próbowałem wiele metod palenia lacznie z gorna ale zawsze kiedy daje wiecej powietrza dym idzie zamiast w komin to na kotlownie. Chcialbym wymienic piec na nowoczesniejszy i tu prosba o pomoc. Jestem w temacie laikiem. Chcialbym puec z podajnikiem. Dom ma 100m2 lata 70te ocieplony. Intalacja co starszego typu grzejniki nowe. Istalacja cwu z zasobnikiem 80 litrow. Prosze o pomoc z doborze pieca. Jakie moga byc koszty wymiany chcialbym raczej to zrobic na wiosne zeby teraz niespodzianek nie bylo. Moze polecicie jakas dobra firme z Bydgoszczy lub okolic?
pab11o Opublikowano 18 Grudnia 2015 #2 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Najpierw sprawdź komin bo coś jest nie tak skoro się dymi z nowym piecem może być to samo.
arielos86 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor #3 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Komin i czopuch były bardzo dokladnie wyczyszczone. Oczywiscie zostanie on ponownie sprawdzony.
pab11o Opublikowano 18 Grudnia 2015 #4 Opublikowano 18 Grudnia 2015 No a jaki masz wysoki komin i jaki przekrój
arielos86 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor #5 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Komin ok 8m przekroj 15cm
SUSPENSER Opublikowano 18 Grudnia 2015 #6 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Wg mnie Skam-P Plus ze sterownikiem Talos będzie najlepszym wyborem, pozostaje kwestia czy moc 7 czy 12 kW - proponuję podstawić dane domu pod linkiem i wkleić link do strony z wynikiem www.cieplowlasciwie.pl/start
negocjator Opublikowano 18 Grudnia 2015 #7 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Sterownik Talos ? to jakaś nowość ? ciekawe jak sie sprawdza w użytkowaniu ... moze są użytkownicy tego sterownika , i bedą mogli powiedzieć co nie co na jego temat ....