marcin25 Opublikowano 16 Października 2015 #1 Opublikowano 16 Października 2015 Witam,jestem calkiem zielony w temacie wiec prosze o zrozumienie. Zaczynajac od poczatku instalacja jest stara i dzialala grawitacyjnie, po dolozeniu 2 grzejnikow zostala dolozona pompka. Problem polega na tym ze gdy podniose temperature wlaczania pompki do np 50 nie slychac stuku w zawoze i nie grzeja te 2 grzejniki,przy np 35 dziala normalnie. Co moze byc przyczyna??prosze o jakies rady.
marcin25 Opublikowano 23 Października 2015 Autor #2 Opublikowano 23 Października 2015 Czy naprawde nikt tutaj nie wie co moze byc przyczyna takiej sytuacji?
SONY23 Opublikowano 23 Października 2015 #3 Opublikowano 23 Października 2015 Widocznie czujnik termostatu (sterownika) załączającego pompkę nie osiąga temperatury przez Ciebie zadanej. Może jest zamontowany w złym miejscu albo niezbyt dokładnie albo po prostu woda w instalacji ma niższą temperaturę, chociaż w to akurat wątpię.
marcin25 Opublikowano 23 Października 2015 Autor #4 Opublikowano 23 Października 2015 Zle sie zrozumielismy,pompka co zwlancza sie zawsze,tylko jak jest wyzsza temperatura to nie slychac stuku kuli w zawoze.gdy jest nizsza kula zamyka sie za kazdym razem i woda idzie przez pompke. Jest to uciazliwe jak pompka zalancza sie przy 35/40 stopniach bo piec wtedy wolno startuje.
marcin25 Opublikowano 24 Października 2015 Autor #5 Opublikowano 24 Października 2015 Czy to moze byc wina zaworu czy pompki??
sybiga Opublikowano 24 Października 2015 #6 Opublikowano 24 Października 2015 Spróbuj dać pompkę na wyższy bieg.
marcin25 Opublikowano 24 Października 2015 Autor #7 Opublikowano 24 Października 2015 Jesli zmienie z 2 na 3 bieg to pare stopni wyzej moge pompke wlaczyc,ale to nadal nie to. Wydaje mi sie ze nawet przy 60 stopniach ten zawor sie zamykal.
MIQ Opublikowano 24 Października 2015 #8 Opublikowano 24 Października 2015 Filtr przed pompką jest? Czysty?