Witam,
kolego komus11 na początek udziel kilka informacji o podajniku, najprościej będzie jak z silnika podasz nazwę producenta napędu (NORD, GYROS), oraz producenta sterownika (GECO, TECH-jeśli tech to kolor obudowy :) )
Twój problem nie koniecznie musi być związany z samymi ustawieniami, chociaż miałem to samo po zakupie "TAŃSZEGO" węgla :D całą zimę się męczyłem.
Pierwsze trzeba sprawdzić uszczelnienie pierścienia retorty oraz dysze powietrzne. Dobrze by było też odkręcić dmuchawę i zobaczyć czy klapka nie zarosła kurzem bo może się przycinać i to ona powoduje kłopoty z paleniem (przy okazji możesz napisać jaką masz dmuchawę czarna-srebrna).
Jak sprawdzić uszczelnienie retorty postaram się wrzucić fotki jeśli nie wiesz jak to się sprawdza. Najprostszy sposób to zapaloną świeczką objechać w koło retortę na łączeniu pierścienia żeliwnego i obudowy metalowej retory.
Opisz swoja instalację czy masz dwie pompy czy jedną oraz czy posiadasz zawór mieszający lub sterownik pokojowy.