Uwaga!
Mam już odpowiedź, może komuś się przyda.
Dzwoniłem dzisiaj do serwisu Plum-a (reset nie działał)
Okazało się że zmienili oprogramowanie i trzeba do nich dzwonić ale z domu. Będzie trzeba wygasić palnik, wyłączyć ecoNeta i palnik na 10s z zasilania (reset obu urządzeń) następnie po włączeniu podać Panu z serwisu jakiś tam kod z panelu (Chyba "user" czy coś takiego. Sorki nie jestem dobry w te klocki, a jeszcze jak zawsze w takich sytuacjach przypałętał się klient i wszystko na raz ), i on wysyła z pozycji serwisu aktualizację programu.
Posiadam ecoMAX 860P i tak to wygląda przy tym sterowniku (odniosłem wrażenie że przy dotykowych może być troszkę inaczej)
Warunkiem tej aktualizacji musi być ktoś na kilka minut fizycznie przy piecu. Oni pracują od Pn.-Pt. do godz. 15-tej więc swojego "naprawię" dopiero za tydzień w środę.
Ale jak pokaże się Wam takie cudo i reset nie pomoże, to nie kombinujcie i dzwońcie na serwis Plum-a (Szybko, sprawnie łączą. http://plum.pl/index.php/kontakty). Tylko dzwońcie z domu i może wstępnie wygaście sobie piec i zróbcie dojście do ecoNet-a.