To mnie trochę śmieszy - przecież mówimy o kotłach gdzie w dużej mierze ktoś wkłada palnik, którego nie jest producentem oraz sterownik, którego też producentem nie jest.
A tak to sklep odwołuje do producenta kotła, który zazwyczaj tylko spawa korpus - a to się psuje najmniej. Ten z kolei odsyła do producenta sterownika lub palnika, jeśli jest firmą "uduś" i nie posiada podzespołów na stanie.
Do tego wiedza producentów kotłów np. o sterownikach też bywa mała - potem spada to na firmę, która to montuje.
Przykładowo zestaw KIPI + Plum dostępny pewnie jest u masy producentów kotłów - pewnie jak zawołasz serwisanta Mietka zza miedzy to miał z tym styczność. Do tego wsparcie jednego i drugiego było do tej pory całkiem niezłe.
Osobiście szedłbym w Kipiego + Plum - a jest z czego wybierać:
https://kipi.pl/produkty/kotly-z-naszymi-palnikami/